حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تصمیم دارد تولید چیپست‌های ۷ نانومتری را در اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز کند

بر اساس گزارش ZDNet.co.kr، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای تولید چیپست‌های ۷ نانومتری در سال ۲۰۱۸ می‌باشد. مدیر اجرایی بخش LSI سامسونگ دکتر هئو کوک اعلام کرده که این شرکت از تجهیزات تماس شدید با نور فرابنفش (EUV) برای تولید این چیپست‌ها بهره می‌گیرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اگر سامسونگ موفق شود روند تولید چیپست‌های  ۷ نانومتری خود را در اوایل سال آینده میلادی آغاز کند شاید بدین معنی باشد که اولین بار این محصولات خود را در خانواده گلکسی S9 بکار خواهد گرفت. همچنین ازآنجایی‌که رقیب بخش نیمه‌هادی سامسونگ، TSMC نیز برای آزمایش چیپست‌های ۷ نانومتری خود در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی کرده است، ممکن است محصولات این شرکت نیز برای آیفون ۹ در سال ۲۰۱۸ تدارک دیده شوند.

سامسونگ تولید انبوه چیپست‌های ۱۰ نانومتری خود را در نوامبر سال گذشته میلادی آغاز کرد و انتظار می‌رود که از این چیپست‌ها در پرچم‌داران امسال خود استفاده کند؛ شایعه شده که پردازنده‌های احتمالی سامسونگ گلکسی S8 یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ و یا اگزینوس ۸۸۹۵ هردو با تکنولوژی ۱۰ نانومتری تولید شده‌اند. همچنین گفته‌شده که سری چیپست‌های ۱۴ نانومتری سامسونگ به دستگاه‌های میان‌رده و گجت‌های پوشیدنی این شرکت منتقل خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/samsung-7nm-chips-early-2018-744924/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش