حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

غایب بزرگ همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷؛ گلکسی اس ۸ سامسونگ!

از یک سو سامسونگ قرار دارد که به طور مرتب اعلام می‌کند در آینده نسل آتی گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی اس ۸ را معرفی می‌کند و از سوی دیگر ما هستیم که به صورت دقیق نمی‌دانیم که چه زمانی گوشی جدید این شرکت رسما معرفی می‌شود اما یک چیز را به خوبی می‌دانیم و آن این که چه زمانی گلکسی اس ۸ رونمایی نمی‌شود!

دی‌جی کوه، مدیر بخش موبایل سامسونگ، امروز به رویترز گفته است که گوشی گلکسی اس ۸ در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ (MWC) معرفی نخواهد شد و برنامه معرفی این گوشی به روزی بین ۲۷ فوریه و ۲ مارس به تعویق افتاده است و این احتمال خیلی قدرت و قوت دارد که اس ۸ بعدها در تاریخی که متعاقبا اعلام می‌شود رونمایی شود ولی به طور حتم و یقین تا قبل از همایش جهانی موبایل نخواهد بود. متاسفانه دی‌جی کوه جزییات بیشتری از گوشی در راه سامسونگ در اختیار نگذاشته است.

اگر شایعات رایج درست باشند، سامسونگ قاعدتا باید گلکسی اس ۸ را در اواخر ماه مارس یا در ماه آوریل معرفی کند و این احتمال هست که برنامه‌اش را در شهر نیویورک برپا کند. شایعات همچنین می‌گویند که مجموعه گوشی‌های گلکسی اس ۸ در قالب مدل معمولی با صفحه نمایش پنج اینچی و مدل گلکسی اس ۸ پلاس با صفحه نمایش شش اینچی عرضه می‌شوند. نکته جالب این که هر دو نوع گوشی ممکن است دارای صفحه نمایش دو سو خمیده باشند که این نکته به معنای آن است که سامسونگ دلیلی ندیده که تا پدیده اج را در این دو نوع گوشی به کار بگیرد.

در کنار صفحات نمایش خمیده گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس ممکن است حسگر اثر انگشت هم وجود داشته باشد. بنابراین سامسونگ مجبور است تا در این صورت دکمه فیزکی هوم را از روی از این گوشی‌ها حذف کند. شایعه دیگر در خصوص قابلیت‌های این دو نوع گوشی به وجود بلندگوهای استریو، رم هشت گیگابایتی و دوربین پشتی گوشی است که از قرار برجسته و برآمده نیست. البته تنها یک راه پیش رو هست تا دریابیم که این شایعات تا چه اندازه صحت دارند و آن راه انتظار کشیدن تا فرارسیدن زمان اعلام رسمی گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ است و بس!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S8-announcement-not-MWC-2017_id90260″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار