حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ آزمایش‌های هشت گانه روی باتری‌ گوشی‌های خود انجام می‌دهد

در مجموع، همه آزمایش‌هایی که سامسونگ سال گذشته در زمینه باتری گوشی‌های خود صورت داد آن اندازه کفایت نداشتند تا مانع از انفجارهای پی در پی گلکسی نوت ۷ شوند.

در همان حال که سامسونگ مشغول کار بر روی اعتبار از دست رفته‌ای است که از بابت افتضاح گوشی گلکسی نوت ۷ بر سر خود آورد، تنها راهی که پیش رو دارد تا حس و حال مردم را نسبت به این شرکت عوض کند این است که برای جهانیان توضیح دهد چه برنامه‌ای برای آرمایش باتری‌هایی دارد که قرار است در دستگا‌ه‌های خود به کار بگیرد.

سامسونگ در ادامه کارهای خود نوعی بررسی هشت گانه جدید را برای ایمن‌سازی باتری‌های مورد استفاده‌اش طراحی کرده است که شامل تست یا آزمایش دوام باتری هم می‌شود. در این آزمایش حتی به اندازه یک سر سوزن خطا هم پذیرفتنی نیست و باتری مورد آزمایش از رده خارج می‌شود.

۸point

این کار سامسونگ به معنای آن است که در وهله اول باتری را در معرض تست دما و فشار قرار می‌دهد تا شاهد واکنش‌های احتمالی آن باشد. سایر آزمایش‌ها شامل آزمایش نشتی شارژ است که سامسونگ برای این کار حتی به انجام آزمایش اشعه ایکس متوسل شده است تا جای هیچ شک و شبهه‌ای نباشد.

روش خاص سامسونگ برای بررسی مشکل باتری امتحان آن با ولتاژهای مختلف است که این کار همزمان با ساخت باتری و در کارخانه صورت می‌پذیرد.

انجام آزمایش باتری با این میزان از دقت همه برای آن است تا گوشی گلکسی اس ۸ سالم و مطمئن به دست کاربران برسد چراکه سامسونگ در نظر دارد تا مصرف کنندگان محصولاتش را از بابت امنیت و ایمنی آنها خاطر جمع کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-to-implement-8-step-battery-testing-in-wake-of-investigation_id90257″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اره دیگه باید امسال بدونه مشکل باشه باتریش،کار درستی داره میکنه

Note_kayhan

امیدوارم اس۸همه جوره عالی بشه و ایمن تر از هر گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار