حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مقرون به صرفه LG X230 در یک قدمی بازارهای جهانی

ال جی در هفته گذشته یکی ـ دو گوشی هوشمند اندرویدی در دست ساخت معرفی کرد که نام X300 و Aristo را برای آنها انتخاب کرده است.

گوشی قبلی در کره جنوبی معرفی شد و این در حالی بود که راه خود را به ایالات متحده آمریکا به کمک MetroPCS و T-Mobile باز کرد.

اگر بنا باشد تا این دو گوشی هوشمند را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که آنها هم مانند قبل هستند. یعنی که گوشی LG X300 مجهز به رم ۲ گیگابایتی است و LG Aristo تنها با رم ۱٫۵ گیگابایتی قرار است کار کند.

اکنون ال جی تصمیم دارد یک نوع گوشی مقرون به صرفه موسوم به X230 را روانه ویترین فروشگاه‌های موبایل کند. با استناد تنها به اسم این گوشی می‌توان گفت که LG X230 نسخه پایین‌تری از گوشی X300 است.

lg-x230

گوشی LG X230 به تازگی موفق برای دریافت مجوز Bluetooth SIG معرفی شده است و تنها یک قدم تا انتشار رسمی فاصله دارد. فهرستی که از گوشی‌ها ال جی منتشر شده است چیزی از مشخصات فنی این گوشی را فاش نمی‌کند اما همین قدر می‌دانیم که گوشی LG X230 زیاد در Geekbench معطل نشده است.

از گفته‌ها و شواهد این گونه برمی‌آید که گوشی هوشمند LG X230 با پردازنده MediaTek MT6737M کار می‌کند و حداقل از رم یک گیگابایتی بهره می‌برد. به علاوه، این گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندورید ۶ مارشمالو است که کمی ناامید کننده است چون این در حالی است که دو گوشی رده پایین Aristo و X300 با سیستم عامل نوقا عرضه می‌شوند.

درمورد قیمت و زمان موجود شدن این گوشی اطلاعی در دست نیست اما این انتظار می‌رود که گوشی X230 پس از دریافت مجوز Bluetooth SIG در گستره جهانی عرضه شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Affordable-LG-X230-gets-certified-global-launch-seems-imminent_id90233″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار