حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از سال ۲۰۱۸ برای شرکت خودروسازی Audi پردازنده‌های اگزینوس تولید خواهد کرد

اگر گزارشی که به‌تازگی از چین منتشر شده صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد سامسونگ برای خودروهای سال ۲۰۱۸ شرکت Audi چیپست‌های پردازنده با برند اگزینوس را تولید خواهد کرد. این قرارداد موجب تسریع ورود چیست‌های اگزینوس به بازار نیمه‌هادی‌های صنعت خودرو خواهد شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

دوستداران صنعت خودروسازی شاید به یاد داشته باشند که سامسونگ در ماه نوامبر سال گذشته میلادی قراردادی را با شرکت Audi به ثبت رساند تا حافظه‌های نیمه‌هادی مورد نیاز این شرکت، از جمله DRAM 20 نانومتری را برای بورد کامپیوتر خودروهای این شرکت تولید کند؛ اکنون به نظر می‌رسد این مرحله قدم دوم همین قرارداد باشد.

یکی از مدیران اجرایی ارشد سامسونگ، به‌کارگیری چیست‌های اگزینوس را در محصولات Audi تائید کرده و همچنین افزوده که زمان زیادی برای رسیدن از مرحله‌ی توسعه به مرحله‌ی بهره‌برداری نیاز است. بنابراین به نظر می‌رسد که هنوز راه زیادی تا شنیدن خبر رسیدن این پیشرفت‌های پیشگامانه به صنعت خودروسازی، باقی مانده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.sammobile.com/2017/01/06/samsung-to-supply-audi-with-exynos-processors-from-2018/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش