حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ بی‌سروصدا به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای برخی کاربران گلکسی S7 عرضه کرد

سامسونگ ماه گذشته ارائه‌ی نسخه‌ی بتا اندروید ۷٫۰ نوقا را برای گلکسی S7 و S7 edge را به پایان رساند و اعلام کرد که نسخه‌ی پایدار این سیستم‌عامل را برای هردوی این دستگاه‌ها تا پایان ماه ژانویه عرضه خواهد کرد. حالا بر اساس برخی گزارش‌ها به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای عرضه‌ی این آپدیت را برای برخی کاربران خود آغاز کرده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این نسخه با شماره ساخت G935FXXU1DPLR ارائه شده و سامسونگ آن را همراه با پچ امنیتی ماه ژانویه اندروید عرضه کرده است.

galaxy-s7-nougat-soak-test

با در نظر گرفتن اینکه سامسونگ تأیید کرده که دیگر نسخه‌های بتا از این آپدیت ارائه نخواهد شد بنابراین این نسخه از آپدیت که امروز با آن مواجه هستیم احتمالاً نسخه‌ی نهایی اندروید ۷٫۰ است که این ماه به تمامی دستگاه‌های گلکسی S7 و S7 edge خواهد رسید.

عرضه‌ی این آپدیت برای کاربران محدود احتمالاً تلاش سامسونگ برای آزمایش شرایط این کار است تا اطمینان حاصل کند همه چیز طبق انتظار پیش خواهد رفت. با وجود اینکه تا به امروز نسخه‌های بتای متعددی از این آپدیت عرضه شده و بازخوردهای کاربران جمع آوری شده اما همیشه وقتی صحبت از نرم‌افزار باشد ممکن است همه‌چیز طبق انتظار پیش نرود.

سامسونگ این اطلاعات را تأیید نکرده است اما ما امیدواریم تصویر بالا واقعی باشد تا خیلی زود با این به‌روزرسانی ملاقات کنیم.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-quietly-rolls-out-Android-Nougat-update-for-some-Galaxy-S7-users_id89629″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش