حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتیجه‌ی بررسی عمر باتری ایرپادهای بی‌سیم جدید اپل

مطمئناً یکی از جنبه‌های بسیار مهم در مورد ایرپادهای جدید اپل عمر باتری این محصول است؛ این شرکت وعده داده که با هر بار شارژ می‌توانید به مدت ۵ ساعت از این محصولات استفاده کنید. در این مطلب صحت این ادعای اپل مورد بررسی قرار گرفته پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این هدفون‌های بی‌سیم در دنیای واقعی چگونه عملکردی داشته‌اند.

این محصول رقبای مطرحی نیز دارد که از آن جمله هدفون‌های سامسونگ Gear IconX پیش از این مورد بررسی واقع شده‌اند و با وجود طراحی متفاوت‌تر و دوست‌داشتنی‌تری که دارند اما در آزمون مشابه عمر باتری بین ۱ ساعت تا ۱ ساعت و پانزده دقیقه، بسته به میزان بلندی صدا، به کاربران ارائه می‌دهند.

اما نگران نباشید ایرپادهای اپل نه‌تنها به وعده‌ی خود عمل می‌کنند بلکه حتی بیش از توقع شما پاسخگوی نیازتان خواهند بود. در این آزمون بدون قطعی از iHeartRadio موسیقی پخش شد تا زمانی که باتری این محصولات کاملاً خالی و خاموش شوند؛ این تست از ساعت ۱۱:۰۴ صبح آغاز شد و بالاخره ساعت ۵:۰۶ دقیقه‌ی بعدازظهر به پایان رسید. این یعنی ۶ ساعت و ۲ دقیقه عمر باتری آن‌هم تنها با یک‌بار شارژ کامل که واقعاً عملکردی تحسین‌برانگیز است.

مورد بعدی که به‌اندازه‌ی عمر باتری این محصولات شما را ذوق زده خواهد کرد، سرعت شارژ شدن این هدفون‌ها است؛ به‌محض اینکه شما ایرپادهای خود را درون جعبه‌ی نخ دندانی شکل آن‌ها قرار دهید تنها ۲۰ دقیقه زمان لازم است تا مجدداً از ۰ به ۱۰۰ درصد شارژ برسد. این در حالی است که باید اشاره کنیم در مقایسه، برای شارژ شدن کامل سامسونگ Gear IconX حدوداً ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه زمان نیاز است.

هرچند که شاید ظاهر بیرون زده‌ از گوش این محصول و همین‌طور جای گرفتن نه‌چندان مناسب آن‌ در درون گوش موجب انتقاد بسیاری از کاربران این هدفون‌ها باشد اما باید اعتراف کرد که این ایرپادهای کوچک اپل طراحی شده‌اند تا برای شما کار کنند و کار کنند و کار کنند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-AirPods-battery-life-test-results-how-long-do-they-last_id89422″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

شارژدهیش خیلی خوبه ولی مشکل طراحی داره مخصوصا اینکه کاربرانی که تا حالا استفاده کردن میگن که از گوش در میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش