حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار تصاویر رندر شده از نوکیا C1، پرچمدار آینده فنلاندی

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار

سال آینده نوکیا تلفن‌هوشمند C1 را با همکاری HMD Global معرفی و عرضه می‌کند. تاکنون شاهد انتشار شایعاتی پیرامون آن بودیم و حال به نظر می‌رسد تصاویر رندر شده نگاه کلی از این محصول نوکیا دردست می‌دهند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به‌تازگی در شبکه‌اجتماعی چینی ویبو، تصاویر رندر شده‌ای از C1 منتشر شد که در طراحی شباهتی به لومیاهای مایکروسافت دارد. در بخش عقب دوربین دوگانه‌ای را شاهد هستیم و بخش جلو نیز بیشتر آن را صفحه‌نمایش فراگرفته است.

nokia-c1-2

هیچ کلید فیزیکی Home در بخش جلو مشاهده نمی‌شود اما دوربین سلفی و یک سنسور در قسمت فوقانی جلو جای گرفتند. یک خط اسپیکری در قسمت بالا و پایین پنل جلو قرار گرفته که طراحی C1 را کامل‌تر کرده است.

در بخش عقب و کناری C1 کلید خازنی وجود داشته و قسمت جالب توجه آن نیز وجود دو فلاش LED در دو طرف لنز دوربین است. گذشته از تفسیر تصاویر، مشخصات این اسمارت‌فون باری دیگر لو رفته که باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا اشاره داشت.

nokia-c1-3

برای کسب اطلاعات حقیقی و رسمی باید حداقل تا نمایشگاه MWC 2017 منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/12/18/beautiful-nokia-c1-renders-specs-4gb-ram-sd-830-dual-cameras/”]gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoshang

قیافش یه جوریه

Massiha13

خیللللی قشنگه کاش رنگای مختلف داشته باشه

saeed

شبیه لومیا ماکروسافت نیست،شبیه لومیا زبان طراحی خودشه ،پشتش هم شبیه لومیا ۸۳۰هستش

j30

واقعا کیف کردم در نگاه اول عاشقش شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH