حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل صاحب نظران را برای رفع مشکل باتری محصولات خود به همکاری فراخواند

پاره‌ای از محصولات شرکت اپل مشکل باتری دارند و نمونه‌اش را می‌توان در گوشی آیفون سراغ گرفت که باتری آن در مقایسه و رقابت با گوشی‌های اندرویدی واقعا کم می‌آورد.

این اواخر نیز محصولات مک بوک پرو شرکت اپل از ناحیه باتری دچار مشکل شدند و کار به جایی رسید که برای حل این معضل مجبور به ارایه و انتشار به روزرسانی ویژه شدند.

به نظر می‌آید که شرکت اپل آگاه و معترف به مشکل باتری در محصولات خود هست چون خبر خوبی به بیرون درز کرده مبنی بر این که این شرکت تصمیم گرفته تا گام‌هایی برای رفع و رجوع همیشگی این مشکل و معضل بردارد. همچنین در هفته‌ای که گذشت وبسایت اپل چند فراخوان جذب نیروی کار با موضوع مهندس تحلیل الگوریتم باتری، سیستم‌های قدرت و طراحی کنترل منتشر کرد.

اپل پیش‌تر در شرح وضعیت باتری محصولات خود نوشته بود:

«انتظار می‌رود که فن‌آوری پیشرفته مدیریت الگوریتم باتری بررسی و تبیین شود و این کار با آزمایش باتری و تحلیل و تجزیه داده‌ها میسر است.»

اندکی بعد در شرح وضعیتی دیگر خاطرنشان کرد:

«توسعه، تهیه نمونه اولیه و ارزیابی الگوریتم‌های سیستم قدرت در دستور کار قرار گرفته است که به وسیله آنها می‌توان راه حل‌های کنترل قدرت را تحلیل کرد تا با این روش عمر باتری و بهره‌وری انرژی سیستم بهبود یابد و در همین ضمن تجربه کاربر اصلاح شود.»

در شرح وضعیت اخیر همچنین از SOC (سیستم روی تراشه) نام برده شده است که از قرار مربوط به مجموعه‌ای از چیپست‌های گوشی‌های موبایل اپل می‌شود که اساسا SOC هستند.

تمهیداتی که اپل در نظر گرفته است باید به چشم بیاید و ملموس باشد چون اگر شما هم از دسته کسانی هستید که صاحب یکی از محصولات اپل هستید و دغدغه باتری دارید، حداقلش این است که انتظار دارید با خیال راحت از دستگاه خریداری شده استفاده کنید. اپل ظاهرا به اهمیت موضوع پی برده است و به فکر راحت کردن خیال کاربرانش افتاده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/apple-hiring-improve-battery-life/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار