حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل و هالیوود، در پیچ و خم مذاکرات بر سر فیلم‌ ها !

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برندهای مطرح فناوری

گزارشات بدست آمده حاکی از آن است، کمپانی نام اشنای اپل در حال مذاکره با استودیوهای هالیوودی برای دسترسی سریع به جدیدترین ترین فیلم های تولید شده توسط آن ها است.

طبق گزارش های منتشر شده از کمپانی‌های بزرگ فیلم سازی جهان از جمله ۲۱st Century Fox ، Time Warner و Universal Pictures هفته گذشته مذاکراتی بین کارشناسان آن‌ها و مسئولین بالا رتبه اپل صورت گرفته تا بر اساس قرارداد‌های کلان با ارزش‌های بسیار بالا، فیلم های تولید شده توسط این کمپانی‌ها اندکی پس از عرضه در سینما‌های جهان، در اختیار اپل قرار گیرند. اپل نیز از سوی دیگر، مدیران برخی از این استودیوها را تحت فشار قرار داده تا ظرف دو هفته پس از اکران فیلم ها در سینما های جهان، iTunes دومین محل گردهمایی فیلم‌های جدید باشد.

اپل برای مدت طولانی است که برای به دست آوردن فیلم‌ها در حال تکاپو و رقابت می باشد. با این حال، استودیوها به جای اعتصاب کردن می توانند یک معامله با یک پلت فرم مختلف داشته باشند. معمولاً فیلم‌های منحصر به فرد تئاتر، حدود ۹۰ روز قبل از ساخت بر روی DVD و یا به صورت آنلاین در دسترس خواهند بود. گزارشات اشاره‌ای واضح بر این موضوع دارند که در سال‌های اخیر شاهد حضور کم رنگ سینما و همچنین محصولات خانگی بوده‌ایم. بنابراین شرکت‌های فیلم سازی تحت فشار بیشتری برای پیدا کردن راه جدید جهت رشد فعالیت خود، قرار گرفته اند.

البته باید این موضوع را در نظر بگیریم که نرخ حق بیعانه از حدود ۲۵ تا ۵۰ دلار برای تماشای فیلم های جدید، بسیار بالاتر از میانگین قیمت یک بلیط می باشد که به نوبه خود تاثیر به سزایی در پیشبرد اهداف این شرکت‌ها خواهد داشت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/58182/apple-in-talks-to-offer-rentals-of-movies-shortly-after-they-open-in-theaters”]iclarified[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی