حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در CES یا MWC 2017 معرفی می شود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

براساس گزارش‌های جدید، شرکت سامسونگ روی تلفن‌هوشمند تاشو مشغول به کار است که برنامه‌ریزی شده در سال ۲۰۱۷ راهی بازار شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

تلفن‌هوشمند تاشو سامسونگ که از دو صفحه‌نمایش تشکیل شده احتمالا در یکی از نمایشگاه‌های CES یا MWC 2017 رونمایی شود. این محصول هنگامی که باز می‌شود به شکل تبلت خواهد بود اما در حالت بسته ابعادی مشابه تلفن‌هوشمند دارد.

البته در طی رویداد TechWorld شرکت لنوو تلفن‌هوشمندی معرفی کرد که افراد می‌توانستند آن را به شکل ساعت مچی روی دست خود قرار دهند و یک گوشی‌هوشمند انعطاف‌پذیر به شمار می‌رفت.

گوشی‌هوشمند تاشو سامسونگ بوسیله لولایی در وسط دو صفحه‌نمایش را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. در نخستین حالت یکی از صفحه‌نمایش‌ها در جلو و دیگری در پشت دستگاه قرار می‌گیرد. در حالت دوم دو صفحه‌نمایش از داخل رو به رو دیگر قرار خواهند گرفت و می‌توان دستگاه را به شکل کیف پول در جیب قرار داد، بدون آن که آسیبی وارد شود. در حالت سوم یا همان نهایی ما تلفن‌هوشمند را به شکل یک تبلت خواهیم داشت که با قرار گرفتن دو صفحه‌نمایش کنار یکدیگر به وجود می‌آید.

سامسونگ قصد داشته به عرضه اولیه چنین محصولی از میزان تقاضا گوشی‌هوشمند تاشو آگاهی یابد تا در صورت استقبال به ادامه تولید آن بپردازد. همانطور که می‌دانید تاکنون هیچ شرکتی تلفن‌هوشمند تاشو در بازار عرضه نکرد و عرضه چنین محصولی به عنوان نخستین کمپانی یک ریسک محسوب می‌شود.

پیش از این شرکت کره‌ای سال ۲۰۱۳ طی یک آگهی به تلفن‌هوشمند تاشو اشاره داشت که جالب به نظر می‌رسید. با مشکل بزرگ گلکسی‌نوت ۷ سامسونگ باید حساسیت بیشتری روی عملکرد خود داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است با ضرر بزرگتری رو به رو شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-to-introduce-a-foldable-smartphone-at-CES-or-MWC_id88861″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

سامسونگ این گوشی رو معرفی کنه بقیه برندها تازه ۵ سال دیگه شروع میکنن به ساختنش،سامسونگ همیشه چند سال از بقیه برنها جلوتر بوده و این حرف من از اس هفت کاملا مشخص هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH