حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy S7 و S7 edge به طور مستقیم به اندروید ۷٫۱٫۱ نوقات آپدیت خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Android، سیستم عامل

کاربران اسمارت‌فون های سامسونگ Galaxy S7 و Galaxy S7 می‌توانند به لطف برنامه‌ریزی‌های کمپانی سامسونگ به‌طور مستقیم شاهد به‌روزرسانی پرچم‌داران خود به اندروید ۷٫۱٫۱ نوقات باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ در حال حاضر برنامه بتا را برای کاربران خود تدارک دیده تا صاحبان پرچم‌داران خود را موفق به کسب تجربه‌ای تازه از اندروید نوقات (گز) کند. هم‌اکنون زمان دقیق انتشار آپدیت این نسخه از سیستم‌عامل اندروید برای عموم کاربران مشخص نیست اما همان‌طور که گفته شد کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از اپلیکیشن بتا تجربه خوبی از Android 7.0 نوقات داشته باشند.به‌روزرسانی جدید، اندروید ۷٫۱٫۱ نوقات را برای کاربران سامسونگ گلکسی اس ۷ و تمام محصولات از این سری را فراهم خواهد آورد. طبق گزارش‌های منتشرشده و بر اساس شایعات، احتمال انتشار اندروید ۷٫۱٫۱ نوقات برای گوگل پیکسل و گجت های نکسوس بسیار بالا است.

اندروید ۷٫۱٫۱

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، کمپانی سامسونگ تائید کرده که اندروید ۷٫۱٫۱ شامل به‌روزرسانی ویژه‌ای برای کاربران اندروید نوقات خواهد بود. متأسفانه بر اساس شواهد، تا پایان سال جاری نمی‌توان منتظر به‌روزرسانی جدیدی در سیستم‌عامل اندروید باشیم. یکی از جالب‌ترین تغییراتی که احتمال ظهور آن در نسخه جدید اندروید نوقات وجود دارد، تغییر نام ویژگی معروف سامسونگ  TouchWiz به اسم Samsung Experience است! بسیاری از کاربران سیستم‌عامل اندروید و اسمارت‌فون های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge منتظر ظهور ویژگی‌های جالب و کاربردی در نسخه جدید اندروید نوقات هستند. سامسونگ می‌تواند با قرار دادن امکانات بیشتر و جدیدتری در سیستم‌عامل اندروید، وجه تمایزی بین خود و سایر رقبا ایجاد کند تا بازار فروش محصولات و پرچم‌داران آتی خود را روحی تازه ببخشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S7-Android-711-Nougat-update_id88848″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Xperia

درست میبینم دابل تبم انگار تو ۷.۱.۱اضافه میشه.خیلی خوبه اگه این ویژگیرو اضافه کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید