حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل باتری آیفون ۶s بیش‌از حد انتظار ادامه دارد

احتمالاً تابه‌حال شنیده‌اید که اپل به‌صورت رایگان باتری برخی از مدل‌های آیفون ۶s را تعویض می‌کند؛ این شرکت برای دستگاه‌هایی که بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۵ تولید شده‌اند این خدمت را ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند با نوشتن سریال گوشی خود در صفحه مخصوص پشتیبانی اپل چک کنند که آیا گوشی آن‌ها شامل این سرویس می‌شود یا نه.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این سری از محصولات اپل با مشکل خالی شدن ناگهانی باتری زمانی که به ۳۰ درصد ظرفیت می‌رسند، مواجه هستند و با اتصال شارژر، باتری مجدداً به ظرفیت ۳۰ درصد بازمی‌گردد. هفته گذشته شرکت اپل اعلام کرد که این مشکل با وارد شدن بیش‌ازحد هوا به باتری در روند تولید ایجاد شده است.

اکنون اپل به مشتریان چینی خود اعلام کرده که مشکلات برای دستگاه‌های بیشتری در حال رخ دادن است و این اتفاق دور از انتظار شرکت بوده است. این غول دنیای تکنولوژی اعلام کرده که تعدادی از مدل‌های آیفون ۶s که خارج از محدوده‌ی تعیین‌شده‌ی این شرکت تولید شده بودند نیز دچار مشکل مشابه شده و به همان شکل ناگهان خاموش می‌شوند. حالا اپل تصمیم دارد تا یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در این مورد ارائه کند و احتمالاً پس از آن یک آپدیت برای رفع این معضل عرضه خواهد شد.

متأسفانه در ایران هنوز مرکز ارائه‌ی خدمات اپل به‌صورت رسمی دایر نشده و اگر شما هم در آیفون ۶s خود با همین مشکل مواجه شدید چاره‌ای جز مراجعه به یک مرکز تعمیرات مطمئن نخواهید شد. نظر شما دراین‌باره چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-iPhone-6s-battery-issue-hits-more-phones-than-thought_id88769″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

هر اپدیتی که میده اپل گند میزنه به همه موبایلها
به این میگین پشتیبانی ؟

MehranD

خب تو ایران که کمپانب اپل تعهدی نداده و نداره تکلیف چیه؟ بدیم دست تعمیرکارهای بیرون اونا هم از همین باتریهای فیک و تقلبی که از چین برای تمام گوشیها وارد میشه روش میندازن دیگه که ممکنه ده تا مشکل بیشتر از باتری فابریک ولی معیوب گوشی داشته باشه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش