حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خداحافظ TouchWiz، رابط کاربری جدید سامسونگ در راه است

ظاهراً به پایان یک عصر نزدیک می‌شویم و سامسونگ بالاخره تصمیم به دفن رابط کاربری همیشگی خود TouchWiz گرفته و در حال آماده‌سازی رابطی تازه‌نفس با نامی کاملاً جدید است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر از این رابط کاربری برایتان بگوییم.

در حال حاضر سامسونگ از رابط جدید خود با نام Samsung Experience یاد می‌کند و این تغییر هم‌زمان با ارائه‌ی نسخه‌ی بتا از آپدیت نوقا بر روی گلکسی S7 در کنار رابط کاربری Samsung Experience 8 رخ داده است.

هرچند که سامسونگ مدت‌هاست که رابط کاربری خود را به‌صورت رسمی با نام TouchWiz خطاب نمی‌کند اما اگر کمی در منوهای گوشی خود جستجو کنید خواهید دید که لانچر اصلی سامسونگ TouchWiz Home نام دارد. جالب‌تر اینکه رابط Grace UX نیز که به‌تازگی با معرفی گلکسی نوت ۷ عرضه شده بود، به نظر جایی در آینده‌ی محصولات این شرکت نخواهد داشت و سامسونگ تلاش دارد تا از هر چه سریع‌تر خود را از شر هر چیزی که به هر نحوی با گلکسی نوت ۷ ارتباط دارد، خلاص کند.

رابط کاربری TouchWiz اولین بار در سال ۲۰۱۰ بر روی سامسونگ گلکسی S ظهور کرد و حالا به پایان عمر خود نزدیک شده است؛ امیدواریم رابط جدید فارغ از هر نامی که برای آن انتخاب می‌شود تغییرات و امکانات زیادی را با خود به همراه داشته باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/RIP-TouchWiz-Long-live-Samsung-Experience_id88756″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

امیدوارم هرچقدر راه داره سبکش کنه

Milad.tech

گرچه Grace UXزیباتر شده بود
اما با این تغییر رابط کاربری بی نقص تر از قبل میشه

Alibitaraf

به نظرم رابط کاربری Grace ux واقعا بدشکل و مذخرفه خدا کنه تغییرش بده و تو اندروید ۷ قرار نده! الان نوت ۵ خودم رو روش رام grace ux پورت شده از نوت ۷ نصب کردم ولی خیلی چرته ظاهرش! مخصوصا پنل تنظیماتش خیلی مسخرس انگار به جای پیشرفت پسرفت داشته!

Mosafer

دقیقاً چیزی که منو نسبت به سامسونگ امیدوار کرد، همین تغییر رابط کاربری بود. مخصوصاً منوی تنظیمات

Mosafer

البته فقط هم بحث سلیقه نیست. کلاً رابط های کاربری هرچقدر کارتونی تر شدند، استقبال مشتری کم تر شد. الآن رابط هایی مثل هوآوی واقعاً جذاب و یکپارچه نیستند. استفاده از رنگ های مختلف که از اندروید ۵ بیشتر باب شد، اگرچه خود نکسوس ها خیلی رنگارنگ نشدند، جذابیت خیلی محدودی از لحاظ مدت داشت.
الآن ظاهر رابط کاربری آیفون که توی منوها ساده تر و یک رنگ تره، بیشتر مورد پسند قرار گرفته

dalga

فعلا بهترین نمره تو رابطا برای شیائومیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش