حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ با هدست‌های واقعیت مجازی ترس‌ها و هراس‌ها را درمان می‌کند

دفتر سامسونگ در کانادا با راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی راهی بی‌نظیر برای افزایش فروش هدست‌های Gear VR و Samsung Galaxy S7 پیدا کرده است.

با هشتگ #BeFearless (نترس) به سازندگان توصیه شده که می‌توان به مشتریان کانادایی کاربر فن‌آوری واقعیت مجازی کمک کرد تا بر ترس خود از ارتفاع و صحبت کردن در مجامع عمومی غلبه کنند. برخی به شوخی گفته‌اند که سامسونگ با این کار می‌خواهد حتی ترس از پول خرج کردن را در مصرف‌کنندگان از بین ببرد!

درمان با واقعیت مجازی با موارد جزیی‌تر ترس مانند سوار شدن در آسانسور شیشه‌ای شروع و رفته رفته کاربر به سمت غلبه بر ترس‌های بزرگ‌تر از قبیل بالا رفتن از صخره هدایت می‌شود. برای کسانی که ترس از صحبت در مجامع عمومی دارند نیز ماژول واقعیت مجازی به کاربر کمک می‌کند تا شروع به انجام مکالمه مجازی، مصاحبه شغلی و یا خوانندگی با کارائوکه کند.

ماژول‌هایی که برای این کار در نظر گرفته شده رایگان هستند و این برنامه هم‌اکنون در اروپا، روسیه و امارات متحده عربی موفقیت‌هایی نیز داشته است. سامسونگ انتظار دارد تا این روش درمانی را در آینده در هشت کشور دیگر اجرا کند. فکر اولیه این است که شخصی که در موقعیت‌هایی مشخص دچار ترس و واهمه می‌شود، بتواند با شیوه قرار گرفتن در معرض وضعیت‌های مشابه کمتر دچار هول و وحشت شود.

مارک چایلدز، مدیر فروش سامسونگ در کانادا، در این باره می‌گوید:

«به عنوان بخشی مرتبط با زندگی هر روزه، ما معتقدیم که ابداع کاربری همه جانبه از واقعیت مجازی در قالب کمپین #BeFearless (نترس) می‌تواند به بسیاری از ما قدرت غلبه بر ترس‌های بزرگ را بدهد. امیدواریم که این روش باعث شود تا کانادایی‌ها آغازگر حرکتی جهانی باشند. به دنبال موفقیت‌هایی که این شیوه در اروپا، روسیه و امارات متحده عربی داشته است در تلاش هستیم درمان با واقعیت مجازی را در هشت کشور دیگر رایج کنیم تا به افراد بیشتری برای چیره شدن بر ترس‌های خود کمک کرده باشیم.»

ماژول این روش درمانی که با مشارکت فیسبوک و آکیلس تهیه شده در چهار هفته و در کنار هدست‌های Gear VR و Samsung Galaxy S7 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-pushing-VR-therapy-to-get-people-over-their-fear-of-heights-and-public-speaking_id88620″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار