حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت ۵ با اندروید ۷ در آزمون بنچمارک GFXBench رؤیت شد

با توجه به اطلاعاتی که به‌تازگی از طریق آزمون بنچمارک GFXBench منتشر شده است ظاهراً سامسونگ در مراحل پایانی از تست‌های به‌روزرسانی اندروید نوقا بر روی گلکسی نوت ۵ قرار دارد. معمولاً وقتی که یک گوشی با سیستم‌عاملی جدید در چنین نتایجی رؤیت می‌شود بدین معنی است که تا عرضه‌ی نهایی آن آپدیت نرم‌افزاری راه زیادی باقی نمانده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

باید توجه داشت که ممکن است با دست بردن در نتایج بنچمارک و تغییر نام و مدل دستگاه این اطلاعات جعل شده باشند، اما به دلیل اینکه همین یک هفته قبل اطلاعات مشابهی از سامسونگ گلکسی S6 با سیستم‌عامل اندروید نوقا منتشر شده بود می‌توان امیدوار بود که نتایج امروز نیز کاملاً واقعی باشند.

note5-nougat-gfx-656x540

متأسفانه مشخص نیست که عرضه‌ی این به‌روزرسانی از چه زمانی آغاز خواهد شد، اما می‌دانیم که این آپدیت ابتدا به دست کاربران پرچم‌داران امسال سامسونگ یعنی گلکسی S7 و S7 edge خواهد رسید و بعد از آن‌ها نوبت به خانواده‌ی گلکسی S6 و گلکسی نوت ۵ می‌رسد. همچنین سامسونگ تأیید کرده که مدل ۲۰۱۶ از محصولات سری A نیز به اندروید نوقا به‌روزرسانی خواهند شد؛ که طبیعتاً آن‌ها در انتهای صف قرار دارند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/12/02/galaxy-note-5-running-android-7-0-nougat-spotted-on-gfxbench/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش