حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان نصب اپلیکیشن ۳D Builder روی ویندوز ۱۰ موبایل و ایکس باکس فراهم شد

یکی از اپلیکیشن‌های جالب ویندوز ۱۰ نرم‌افزاری با نام ۳D Builder است که به شکل پیش فرض روی کامپیوتری که مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ هست نصب شده است.

مایکروسافت این امکان را فراهم کرده تا این برنامه روی همه دستگاه‌های ویندوز ۱۰ نصب شود و به کمک آن و با استفاده از ویندوز ۱۰ موبایل یا کنسول ایکس باکس تصاویر اشیایی را که مخاطب در اختیار دارد به صورت سه بعدی درآورد.

چنان چه از علاقه‌مندان به ساخت تصاویر سه بعدی هستید، این اپلیکیشن خیلی به کار شما می‌آید چون شامل همه قابلیت‌های اساسی و اولیه نرم‌افزار سازنده تصاویر سه بعدی است.

آن گونه که مایکروسافت گفته، این اپلیکیشن همه ابزار مورد نیاز برای ساخت تصویر سه بعدی را در خود دارد. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند از دوربین گوشی شما برای گرفتن عکس و تبدیل آن به شئی سه بعدی استفاده کند اما کیفیتی که به شما می‌دهد زیاد جالب نیست.

wp_ss_20161203_0001

البته شما می‌توانید تصاویر را باگذاری و آنها را به اشیای سه بعدی مبدل کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های سه بعدی را با پسوند‌های ۳MF، STL، OBJ، PLY و WRL (VRML) با این اپلیکیشن باز کنید.

مایکروسافت همچنین در این اپلیکیشن امکان i.materialise را قرار داده تا از تصاویر خود پرینت سه بعدی تهیه کنید. همین که تصویر سه بعدی را درست کردید و آماده پرینت شد، خیلی ساده می‌توانید روی عبارت print کلیک کنید تا مایکروسافت شما را به i.materalise هدایت کند تا در آن جا شما پرینت سه بعدی خود را آماده کنید.

دیگر این که اگر پرینتر سه بعدی در خانه داشته باشید، می‌توانید به طور مستقیم از محتوای سه بعدی خود با استفاده از برنامه ۳D Builder پرینت بگیرید اما یادتان باشد که در یک زمان فقط می‌توانید از یک تصویر سه بعدی پرینت بگیرید.

هم‌اکنون می‌توانید اپلیکیشن ۳D builder را از لینک زیر دانلود کنید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://mspoweruser.com/microsoft-now-lets-build-print-3d-objects-windows-10-mobile-xbox/”]mspoweruser[/button]

دانلود برنامه از ویندوز استور

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار