حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلاش گوگل برای حل مشکل دوربین گوشی‌های پیکسل و دیگر مشکلاتی که به تازگی پیش آمده‌اند!

گوشی تلفن همراه “گوگل پیکسل” را پدیده خوانده‌اند چون برخوردار از طراحی منحصر بفرد، ساختی عالی، اجرایی باور نکردنی و بهترین نسخه سیستم عامل اندروید است.

زمانی که گوگل چند ماه قبل این گوشی را معرفی کرد، این شرکت ادعا کرد که سایت معتبر DxOMark که در کار تجزیه و تحلیل و رتبه‌بندی عکس‌های گرفته شده با موبایل است، گفته که دوربین این گوشی بهترین دوربینی است که تاکنون در تلفن همراه به کار رفته است.

گوشی پیکسل بی‌شک می‌تواند عکس‌هایی حیرت‌انگیز بگیرد اما دارندگان گوشی هوشمند گوگل این اواخر گزارش داده‌اند که به هنگام عکس گرفتن با دوربین این گوشی به پاره‌ای از مشکلات برخورده‌اند.

کاربران به طور دقیق چه مشکلی پیدا کرده‌اند؟ در گزارش‌های بی‌شماری ذکر شده است که دوربین گوشی پیکسل بی هیچ دلیل عینی و قابل درکی به هنگام کار به طور کامل هنگ می‌کند و خطوطی به رنگ صورتی و ارغوانی روی صفحه ظاهر می‌شود.

چنین خبری به طور قطع حال دارندگان گوشی‌های پیکسل را خراب می‌کند اما از بعد مثبت قضیه باید گفت که این مشکل از قرار به صورت تمام و کمال حل شدنی است و چاره‌اش فقط یک به روزرسانی نرم‌افزاری است.

google-pixel-camera-issue

سخنگوی گوگل اخیرا در این باره به سایت MobileSyrup گفته است که:

«گروهی از محققان گوگل که در جریان مشکل به وجود آمده هستند در حال تلاش بی‌وقفه برای حل مساله‌اند و در همین راستا پس از دریافت اطلاعات بیشتر کاربران را مطلع خواهیم ساخت.»

گوگل چاره‌ای ندارد جز این که با جزییات کامل توضیح دهد که چه عاملی باعث به وجود آمدن این مشکل شده است ولی از آن جا که مشکل همچنان باقی است برخی از کاربران دریافته‌اند که دوربین گوشی پیکسل وقتی در حالت استفاده از بسته اینترنتی سیم کارت قرار می‌گیرد واکنشی غیرمنطقی و ناخواسته از خود نشان می‌دهد.

به این مورد باید مشکل زودگذر دیگری را نیز اضافه کرد که به حالت هواپیما یا پرواز گوشی مربوط است اما خوشبختانه گوگل این امیدواری را داده است که مشکلاتی از این دست دایمی نیستند و یک بار برای همیشه حل خواهند شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Google-is-actively-working-on-a-solution-to-fix-recent-camera-issues-on-Pixel-phones_id88583″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
jamal9

این مشکلات چیزی نیست که یک گوشی هوشمند همه چی تمام داشته باشه!!
با توجه به تبلیغات زیادی که براش انجام شد بنظر میرسه گوشی کاملی نیست …البته اگه با آپدیت حل نشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار