حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) در یک ویدیو لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، سامسونگ

در ماه گذشته تصاویر رندر شده‌ی متعددی از سامسونگ گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017)  منتشر شد، این محصول میان رده‌ی جدید که احتمالاً ماه آینده رونمایی خواهد شد هنوز حتی وجود آن به‌صورت رسمی توسط شرکت سامسونگ تائید نشده است؛ اما حالا در عین ناباوری یک ویدئوی نگاه نزدیک به نسخه‌ی پیش‌تولیدی از این دستگاه منتشر شده پس در ادامه با ترنجی همراه باشید و به تماشای این ویدئوی داغ بنشینید.

تصاویر و فیلم فاش شده از سامسونگ گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) تمام شایعاتی که پیش‌تر درباره‌ی این گوشی هوشمند منتشر شده بود را تائید می‌کند. این دستگاه از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به گلکسی S7 است و گوشه‌های گرد به‌علاوه‌ی سنسور اثرانگشت که در دکمه‌ی Home جای گرفته کاملاً مشابه پرچم‌دار فعلی سامسونگ می‌باشد اما این محصول تازه از پورت USB نوع C و دوربینی که دیگر از بدنه بیرون زده نیست نیز بهره‌مند بوده ولی حس‌گر ضربان قلب از آن حذف شده است.

سامسونگ گلکسی (A5 (2017 نمایشگری ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p داشته و چیپست پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۰ قلب تپنده‌ی این محصول خواهد بود؛ حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقاء به‌وسیله‌ی کارت حافظه نیز از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی محسوب می‌شوند.

این دستگاه به احتمالی قوی سال آینده و در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد و امیدوارم که سیستم‌عامل پیش‌فرض آن نیز اندروید ۷ نوقا باشد.

اکنون به تماشای این ویدئوی غافلگیرکننده بنشینید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[aparat id=”u7DM8″]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/New-Samsung-Galaxy-A5-2017-video_id88468″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش