حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا برای سونی Xperia X Performance عرضه شد

شرکت سونی از امروز عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا برای Xperia X Performance را آغاز کرد؛ تقریباً یک ماه پیش بود که این شرکت نسخه‌ی بتا از این سیستم‌عامل جدید را برای همین دستگاه به‌صورت آزمایشی و محدود ارائه کرد و حالا نوبت به انتشار نسخه‌ی نهایی رسیده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

فعلاً به نظر می‌رسد این آپدیت برای گوشی‌های Xperia X Performance در چند منطقه از جمله استرالیا، روسیه و آمریکای لاتین عرضه شده اما مطمئناً به‌زودی به دست کاربران سرتاسر جهان خواهد رسید. این به‌روزرسانی هم‌اکنون با شماره سیستم‌عامل ۳۹٫۲٫A.0.327 برای نسخه‌های تک سیم‌کارت (با شماره مدل F8131) و نسخه‌های دو سیم‌کارت (با شماره مدل F8132) از این پرچم‌دار سابق سونی در دسترس است.

با این آپدیت Xperia X Performance اولین محصول سونی به شمار می‌رود که آخرین نسخه از سیستم‌عامل گوگل را دریافت کرده است. محصول بعدی سونی که این آپدیت اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد احتمالاً Xperia XZ باشد و بعد از آن نوبت به این محصولات خواهد رسید: Xperia X، Xepria X Compact، Xperia Z5، Xperia Z3+، Xepria Z4 Tablet و درنهایت Xperia XA Ultra؛ البته به‌احتمال‌زیاد برخی از این محصولات تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶ میلادی این به‌روزرسانی را دریافت نخواهند کرد.

اگر شما هم از کاربران سونی Xperia X Perfomance هستید به ما بگویید که آیا این آپدیت به دستگاه شما رسیده است یا نه؟

sony-xperia-x-performance-android-nougat-update-01

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-X-Performance-Android-Nougat-update_id88424″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

سامسونگ تو نوت ۷ ترکوند (باتری)
سونی هم تو اپ سری خودش افرین
البته LG g5 هم بدک نبود توی کره جنوبی فقط اپ ۷ رو داد

jamal9

والا مگه میشه این گوشیو تو ایران تهیه کرد؟ من که هرچقد دنبالش گشتم نتونستم گیر بیارم !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش