حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمندی با ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت باتری!

یکی از ویژگی‌هایی که نیاز ما عاشقان تلفن‌های هوشمند امروزی است در زمانه کنونی داشتن باتری با عمر طولانی و قابل اعتماد است.

در چند سال گذشته، سازندگان تلفن همراه به خوبی از عهده ساخت دوربین، صفحه نمایش و قطعات اجرایی گوشی‌های هوشمند برآمده‌اند اما شاید به دلیل آن که روز به روز موبایل‌ها باریک‌تر می‌شوند هنوز رقابتی برای عرضه باتری با دوام بیشتر درنگرفته است.

عجالتا گوشی هوشمند معمولی با صفحه نمایش ۵ اینچی و دارای ویژگی‌هایی نظیر موبایل گلکسی اس ۷ سامسونگ خیلی که زور بزند در دل خود باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی جا داده است و مطمئنا سازندگان تلفن‌های همراه و طراحان نرم‌افزار بسته به نوع مصرف انرژی دست به ساخت سخت‌افزار و نرم‌افزار مد نظر خود می‌زنند و به طور قطع چیزی ارایه نخواهند کرد که توش و توان باتری را به کلی بگیرید اما با همه این حرف‌ها همچنان جا و فضا برای کار هست.

yaao-6000-1

بعضی از سازندگان موبایل به این موضوع گوشه چشم دارند که کاربران دل‌‌شان نوعی گوشی هوشمند می‌خواهد که باتری قدرتمند عالی داشته باشد ولو آن که ضخامت آن به اندازه پاره آجر باشد نه این که موبایلی باریک در دست داشته باشند اما باتری این موبایل به قدر ۵ ساعت هم کار ندهد. در این میان، استثناهایی هم در این سو و آن سو یافت می‌شود ولی نه آن قدر که باتری آنها در خور ذکر باشد بلکه بیشتر جنبه شگفت‌انگیزی و حیرت‌زدگی دارد.

همه اینها را گفتیم تا گوشی موبایل لامبورگینی مدل YAAO 6000 را به شما معرفی کنیم؛ تلفن هوشمندی که یحتمل فقط برای فروش در کشور چین در نظر گرفته خواهد شد. حتما می‌پرسید مگر این گوشی چه ویژگی خاصی دارد؟ راستش باتری این گوشی ۱۰۹۰۰ میلی آمپر ساعت قدرت دارد! یعنی چیزی برابر با یک پاوربانک نسبتا بزرگ! جالب‌تر این که ضخامت این گوشی آن قدرها هم آزاردهنده نیست یا دست کم از تصاویر رندر شده آن این گونه برمی‌آید (متاسفانه تصاویری که می‌بینید واقعی نیستند).

yaao-6000-4

از نظر سخت‌افزاری نیز این گوشی موبایل آش دهان‌سوزی نیست چون مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای از نوع SoC با مارک  MediaTek MT6735 است. همچنین یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع TFT با میزان وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ و دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی به ترتیب برای عقب و جلوی آن در نظر گرفته شده است. تا تعجب شما را کامل کرده باشیم اجازه بدهید بگوییم که باتری این موبایل قابل تعویض است یعنی اگر ۱۰۹۰۰ میلی آمپر ساعت کفاف کاربر را نداد گزینه قوی‌تری جایگزینش کند.

این گوشی نزدیک به ۲۲۰ دلار برای فروش قیمت خورده است و حالا حالاها هم انتظار نمی‌رود که سر از این سوی آب‌ها درآورد مگر این که شرکت‌هایی همت کنند و دست به دست به ما هم برسانند.

yaao-6000-2

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/This-smartphone-has-a-massive-10900-mAh-battery_id88439″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ca nemo

این هم لطفا پوشش بدید .
http://yon.ir/1Cbn

mega08

۲۲۰ دلار?!! طراحی لامبو !

mohaamad

این گوشی اونوقت تو چند ساعت شارژ میشه؟؟؟ به نظرم باید با اسنپ ۸۳۵ میومد که تو زمان خیلی کم هم شارژ میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار