حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بتای MIUI 8 بر پایه اندروید ۷ به زودی برای Xiaomi Mi 5 ارائه می شود

اگر شما یکی از  صاحبان  گوشی  Xiaomi Mi 5  هستید، هم اکنون می توانید برای تست آخرین نسخه از رابط کاربری این شرکت داوطلب شوید. در ادامه همراه ما باشید.

آخرین نسخه رابط کاربری شرکت شیائومی MIUI 8 نام دارد و برپایه اندروید ۷ نوشته شده است. هم اکنون دارندگان نسخه جهانی  Xiaomi Mi 5 می توانند به صورت داوطلبانه این رابط  را تجربه کنند، همانطور که کاربران چینی این رابط در ماه های گذشته به تست MIUI 8 پرداخته بودند.

کاربرانی که صاحب نسخه جهانی (global) این دستگاه هستند، برای شروع باید بوسیله PC  خود به این سایت مراجعه کرده و پروسه ثبت نام را کامل کنند. شرایط لازم برای تست این نسخه: داشتن گوشی Mi 5، داشتن اطلاعاتی درباره رام ها و روش نصب آنها و فعالیت در فروم شیائومی می باشد. داوطلبان همچنین باید این توانایی را داشته باشند که با دیگر کاربران  در فروم گفت و گو کنند و تجربیات خود را با آنها در میان بگذارند. کاربران باید برنامه QQ را نصب کرده و در گروه آلفا (که مخصوص داوطلبان است) عضو شوند.

پس از ارائه این نسخه برای Mi 5، شیائومی تایید کرد که نسخه های بتا برای گوشی های Mi Max 32GB (نسخه گلوبال) و Redmi 3S/Prime هم عرضه خواهد شد. البته این نسخه های بتا فقط شامل MIUI 8 هستند (بر پایه اندروید ۷ نیستند).

آخرین مهلت ثبت نام برای نسخه های بتا امروز است، پس اگر می خواهید برای تست این رابط داوطلب شوید وقت زیادی ندارید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/android-nougat-miui-8-beta-xiaomi-mi-5-732956/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل