حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش بروز مشکل در برخی از مک بوک پروهای جدید به هنگام پخش ویدئو!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Mac، اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری، سیستم عامل

مک بوک پروهای ساخت اپل گران هستند و وقتی آدم بابت چنین چیزهایی پول می‌دهد، انتظار دارد تا درست و حسابی کار کنند.

بعضی از دارندگان مک بوک پرو دریافته‌اند که متاسفانه در پاره‌ای از مواقع به هنگام پخش ویدئو در مک بوک پروهای جدید اشکال به وجود آمده است.

برپایه اظهار کاربران، این مشکل هم در کار گرافیک و هم در مادربورد مک بوک پرو به وجود آمده و به نظر می‌رسد که مشکل سخت‌افزاری نباشد و احتمالا اخلال پیش آمده از سوی درایور باشد.

همچنین مشکل پخش ویدئو به شکل گسسته عمدتا در مک بوک پروهای ۱۵ اینچی رخ داده است و مک بوک پروهای ۱۳ اینچی همچنان سالم هستند و دستخوش چنین مشکلی نشده‌اند.

از دیگر سو، اظها نظرهایی نیز از جانب کاربران مطرح شده که ضمن آن گفته‌اند این مشکل به هنگام استفاده از نرم‌افزارهای Adobe مانند Adobe Media Encoder و Lightroom پیش ‌می‌آید.

این معضل هنوز برجای خود باقی است و راه حلی برای آن ارایه نشده است و کاربران مک بوک پرو همچنان باید به نوعی با آن کنار بیایند.

این که برای رفع این مشکل تمهیداتی مانند مرجوع کردن یا پس دادن دستگا‌ه‌ها اتخاذ شود قطعی نیست اما کاربرانی که دچار این مساله هستند بهتر است به نمایندگی مربوطه مراجعه کنند بلکه راه چاره‌ای پیش پایشان بگذارند.

به هر تقدیر، این امیدواری هست که شرکت اپل به این مشکل توجه نشان بدهد و برای برطرف کردن آن دست به اقدام بزند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/new-macbook-pro-video-glitches/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار