حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فاش شدن تصویری از نسخه مشکی Galaxy C9 Pro سامسونگ

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

شرکت سامسونگ ماه گذشته تلفن‌هوشمند Galaxy C9 Pro را در چین عرضه کرد و این محصول تنها در رنگ طلایی و صورتی طلایی به فروش می‌رسد. اما به نظر می‌رسد نسخه مشکی از این گوشی‌هوشمند در کار است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

سامسونگ تصمیم گرفت در ماه گذشته Galaxy C9 Pro را در بازار چین عرضه کند و این محصول تنها در رنگ‌های طلایی و صورتی طلایی به فروش می‌رسد. در این بین شرکت کره‌ای قصد داشته نسخه مشکی از این محصول را بزودی عرضه دارد.

gsmarena_001

به‌تازگی تصویری از نسخه مشکی Galaxy C9 Pro فاش شد که یک گوشی‌هوشمند پریمیومی به نظر می‌رسد. براساس اطلاعات قبلی، تلفن‌هوشمند Galaxy C9 Pro به پردازنده اسنپدراگون ۶۵۳، صفحه‌نمایش ۶ اینچی HD، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مجهز است.

در دیگر مشخصات باید به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و برخی دیگر اشاره داشت. احتمالا سامسونگ بزودی نسخه مشکی Galaxy C9 Pro را معرفی خواهد کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/black_color_variant_of_samsung_galaxy_c9_pro_leaks-news-21862.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH