حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح‌های اولیه از گوشی هوشمند Meizu Pro 7

به‌تازگی تصاویری از یک گوشی هوشمند که پنل جلویی آن تقریباً به‌صورت کامل با نمایشگر پوشیده شده بود، منتشر شده که بسیاری تصور کردند این تصاویر محصول جدید شرکت میزو یعنی Meizu Pro 7 را نشان می‌دهند، اما امروز طراحی‌های از این دستگاه منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار جدید شرکت میزو به جای اینکه ظاهری شبیه به شیائومی Mi MIX داشته باشد، با صفحه‌نمایش در دو طرف خمیده‌ی خود بیشتر به سامسونگ گلکسی S7 edge شباهت خواهد داشت و تصاویری که در ماه آگوست از این محصول فاش شده بود نیز همین موضوع را تائید می‌کنند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

البته بین تصاویری که در تابستان از Meizu Pro 7 فاش شده بود و طراحی‌های منتشر شده‌ی امروز تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورد. طراحی‌های امروز دوربین دوگانه‌ی پشتی این محصول را در گوشه‌ی بالا سمت راست دستگاه نشان می‌دهند درحالی‌که تصاویر قبلی دوربین را در وسط پنل پشت گوشی نشان داده بودند.

این طراحی‌ها از وجود دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و پورت USB نوع C در این دستگاه حکایت دارند؛ همچنین جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیز در بخش پایینی گوشی مشاهده می‌شود و بر اساس این طراحی‌ها Meizu Pro 7 تنها ۸ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

اگر این طراحی‌ها معتبر باشند سؤالی که باقی می‌ماند این است که تصاویر منتشر شده در چند روز قبل از یک گوشی هوشمند با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۹ درصد و اسکنر اثرانگشت مافوق صوت مربوط به کدام محصول شرکت میزو است؟ هرچند که ما امیدوار بودیم تصاویر قبلی مربوط به گوشی Meizu Pro 7 باشند اما ظاهراً این‌گونه نیست و باید همچنان برای پاسخ به این سؤال منتظر بمانیم.

۵ ۳ ۱

۲

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Sketches-leak-purportedly-showing-the-Meizu-Pro-7_id87999″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش