حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت رده بالا سامسونگ در راه است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

مدت زمان طولانی از شایعه در راه بودن تبلت Galaxy Tab S3 در دو مدل وای فای و LTE نمی گذرد. به تازگی نسخه LTE این تبلت در وب سایت سازمان صادرات و واردات زابا هند با نام SM-T825 رویت شد که اطلاعاتی از آن را در دست می دهد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

به نظر می رسد سامسونگ این تبلت را برای تحقیق و توسعه بیشتر وارد هند کرده است. البته محصولات متعددی از سامسونگ برای تحقیق وارد هند می شود و تبلت Galaxy Tab S3 نخستین آنها نیست.

اگرچه هیچ اشاره ای به مشخصات نشده اما انتظار می رود با یک تبلت رده بالا که از مشخصات مناسب و معقولی بهره می برد، رو به رو باشیم. یکی از احتمالات این تبلت، استفاده از نمایشگر AMOLED همچون دیگر محصولات توسط سامسونگ است.

به هر حال جهت کسب جزئیات کافی باید منتظر ماند و انتظار می رود بزودی شایعات بیشتری پیرامون Galaxy Tab S3 به بیرون درز کند، بنابراین برای مشاهده اطلاعات کافی باید تنها منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.geeky-gadgets.com/samsungs-high-end-tablet-spotted-on-zauba-16-11-2016/”]geeky-gadgets[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

تبلت با سخت افزار بالا رده با اندروید به چه درد می خوره می خوای فقط باهاش آسفالت و کلش بازی کنی باید با ویندوز بیاد یه آفیسی فتوشاپی چیز به درد بخوری داشته باشه نرم افزار های اندروید یک تبلت ۸۰۰ تومانی هم زیادشون هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH