حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Vivo V5 با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون

کمپانی Vivo امروز اسمارت فون جدید خود را با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی معرفی کرد.

Vivo V5 از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است که بدون شک برای افرادی که عکس‌های سلفی زیادی می‌گیرند طراحی شده است. بدنه‌ی V5 کاملا فلزی و یکپارچه است. قطر V5 مقدار ۷.۵ میلیمتر و وزن آن نیز ۱۵۴ گرم است. لبه‌های گوشی تقریبا گرد است و خوش دستی خاصی به این محصول می‌بخشد.

vivo-v5-6

در بحث سخت افزار، Vivo V5 مجهز به یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی با رزولیشن HD و شیشه‌ی ۲٫۵D است که توسط Gorrila Glass محافظت می‌شود. تراشه‌ی این گوشی MT6750 مدیاتک اعلام شده است که در بخش cpu از ۸ هسته Cortex A53 تشکیل شده است که فرکانس ۴ هسته‌ی آن ۱٫۵Ghz و فرکانس ۴ هسته‌ی دیگر نیز ۱٫۰Ghz است. در بخش Gpu نیز می‌توان به Mali T860 MP2 اشاره کرد. حافظه‌ی رم این گوشی ۴ گیگابایت است و در بخش حافظه‌ی داخلی Vivo V5 از یک حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی بهره‌منداست.

vivo-v5-4

در بخش دوربین همانطور که اشاره شد، V5 مجهز به یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است، سنسور این دوربین Sony IMX376 است و مجهز به فناوری Moonlight  Glow Technology و برنامه‌ی Face Beauty 6.0 است که در گرفتن سلفی‌های زیباتر و بهتر به کاربر کمک میکند.

صدا، موضوعی است که Vivo همیشه در آن یکی از سرآمدها بوده و تمرکز خاصی بر آن داشته است، Vivo تصمیم گرفته تا چیپست Hi-Fi گوشی Vivo X7 و X7 Plus را در V5 نیز به کار ببرد.
این مبدل AK4376 نام دارد، محصولی قوی از کمپانی آساشی کاسی با پشتیبانی تا سمپل ریت ۳۸۴khz و تقویت کننده‌ی کلاس G برای هدفون ها. نسبت سیگنال به نویز این چیپ نیز ۱۱۵dB است. این خبری بسیاری خوش برای دوست داران صدای با کیفیت و شیفتگان موسیقی در اسمارت فون‌ها است. V5 همچنین از یک سنسور اثر انگشت در جلو و بر روی دکمه‌ی home گوشی بهره میبرد. و یک باتری ۳۰۰۰mah داخلی انرژی این قطعات را تامین میکند.

vivo-v5-7

در بخش نرم افزار نیز Vivo از نسخه‌ی ۲.۶ رابط Funtouch os مبتنی بر اندروید ۶ استفاده میکند.

vivo-v5

قیمت Vivo V5 نیز تقریبا ۲۶۵ دلار است و فروش خود را بزودی از هند آغاز می‌کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/11/15/vivo-v5-20mp-sony-imx376-selfie-camera-official/”]Gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down