حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ صنایع بین‌المللی هارمن را به مبلغ ۸ میلیارد دلار خریداری می‌کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، سامسونگ

سامسونگ در نظر دارد تا صنایع بین‌المللی هارمن، یکی از بزرگ‌ترین تهیه کنندگان فن‌آوری‌های ارتباطی خودرو که همچنین به خاطر تولید سیستم‌های صوتی و وسایل سرگرمی شناخته شده است، خریدار کند.

معامله‌ای که در شرف وقوع است در نوع خود جزو بزرگ‌ترین معاملات صورت گرفته سال‌های اخیر در حوزه فن‌آوری است چراکه سامسونگ تصمیم دارد تا برای مالکیت هارمن مبلغ ۸ میلیارد دلار هزینه کند که البته تنها بخشی از آن را به شکل نقدی پرداخت خواهد کرد.

اوه ـ هیون کون، مدیر عامل اجرایی شرکت سامسونگ الکترونیکس، در این باره گفته است:

«هارمن با فن‌آوری‌ها، تولیدات و چاره‌سازی‌هایی که انجام می‌دهد جزو تکمیل کننده‌های سامسونگ است. به همین دلیل مدتی است که به فکر خرید این شرکت افتاده‌ایم چون با خرید هارمن رشد سریعی در بازار فن‌آوری‌های ارتباطات اتفاق خواهد افتاد.»

مدیر عامل اجرایی شرکت سامسونگ همچنین تصریح کرده است که بخش الکترونیک خودروی شرکت هارمن کماکان به فعالیت خود ادامه خواهد داد چون جزو اولویت استراتژیک آن محسوب می‌شود.

سامسونگ با خرید صنایع بین‌المللی هارمن عملا بر شرکت‌هایی مانند جی‌بی‌ال، هارمن کاردون، مارک لوینسون، لگزیکن، اینفینیتی و رول که جزو شاخه‌های هارمن هستند مالکیت پیدا خواهد کرد.

در حالی که موضوع خودرو مهمترین بخش این معامله به شمار می‌آید، هارمن در بخش تامین تجهیزات صوتی محصولات سامسونگ نیز نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. این معامله بی‌شک برای هر دو طرف در زمینه تولید محصولات حرفه‌ای و جلب مشتری بازتاب‌های محسوسی خواهد داشت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-buys-Harman-in-a-massive-8-billion-deal-gets-access-to-Harman-Kardon-and-JBL-brands_id87727″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

اگه بخره عالی میشه s9 با بلندگو های هارمن شاید هم اس ۸

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار