حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر طراحی جدید نوکیای اندرویدی لو رفت

تصاویری از طراحی جدید نوعی گوشی هوشمند نوکیا مبتنی بر سیستم عامل اندروید به تازگی لو رفته و در فضای مجازی انتشار یافته‌اند.

این گوشی هیچ شباهتی با هیچ یک از نمونه‌های لومیا ندارد و از این رو ممکن است جزو همان گوشی‌های اندرویدی باشد که شرکت نوکیا خیال دارد روانه بازار کند.

این تصاویر به خوبی موضوع فلزی بودن بدنه و نیز دوربین عقب این گوشی را نشان می‌دهد. از طراحی آن این گونه برمی‌آید که دارای قابی باریک و گوشه‌های خمیده و منحنی باشد. طراحی قسمت پشت گوشی اندکی به بالش شبیه است که یقینا به هنگام در دست گرفتن گوشی حس خوبی به کاربر منتقل می‌شود. به رغم این که نمی‌تواند نظر قطعی درباره این گوشی صادر کرد، چه بسا یکی از سه گوشی هوشمندی باشد که گفته می‌شود تصاویر آنها به بیرون درز کرده است.

nokia-android-1

پیشتر نیز درباره عرضه گوشی‌های رده بالای نوکیا با سیستم عامل اندورید نوقا گزارش‌هایی منتشر شده است. این اواخر نیز تصویری از گوشی نوکیا در مدل Nokia D1C لو رفته است و در فضای مجازی انتشار یافته است.

شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال (HMD Global) برای انجام تبلیغات آژانسی موسوم به “مادر” (Mother) را برگزیده است. این آژانس تصمیم دارد تا نخستین پویش (کمپین) جهانی را برای گوشی‌های هوشمند نوکیا در سال ۲۰۱۷ میلادی راه بیندازد.

nokia-android-3

همچنین یکی از مدیران اجرایی شرکت مایکروسافت تایید کرده است که گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا مشخصا در فصل دوم سال ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد.

nokia-android-5

از سوی دیگر، چنان به نظر می‌آید که نوکیا خیال دارد تا در همایش جهانی موبایل از گوشی و تبلت‌های اندرویدی خود رونمایی کند.

nokia-android-4

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://nokiapoweruser.com/design-of-a-new-nokia-android-phone-revealed-in-leaked-images/”]nokiapoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amin mohammadi

عامو جلیل دمت گرم،صبح بخیر

مدیر اجرایی مایکی گفته س ماه دوم ۲۰۱۷
امکان داره زودتر معرفی بشه و فصل تابستون روانه بازار بشه
(نوار انتن هم میتونست بهتر باشه)

منتظرم ببینم چیکار میکنه نوکیا

grimm

والا تا اونجایی که ما میدونیم نوکیا بهترین آنتن رو در بین گوشی ها داشت و نیازی به گذاشتن اون خط آنتن مسخره توی طراحی گوشیاش نداشت این یک نقص برای غولی مثل نوکیا به حساب میاد این فاکسگان هیچ وقت نوکیا نمیشه حتی اگه اسم نوکیا روی گوشیاش باشه

AK_007

هر گوشی ک فلزی باشه کاملا
همینطوره,
ربطی هم به شرکت سازنده نداره

grimm

به نظرم این نوکیا فعلأ فقط توی بازار پایین رده می تونه خودی نشون بده و پرچمدار و میان رده خیلی براش زوده

ARMTIN

ای کاش یه پرچمدار و میانرده هم معرفی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار