حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این پاسخ میزو (Meizu) به می میکس شیائومی است؟

نوشته

7 سال قبل | 9 دیدگاه | حتما بخوانید، شایعات

شیائومی با ارائه می میکس و می نوت ۲ شوک مشخصی به اخبار، کاربران و دیگر شرکت های رقیب وارد نمود. می میکس از می نوت ۲ تامل بر انگیز تر بود چرا که می نوت ۲ شبیه به گلکسی نوت ۷ بود اما میکس با وجود شباهات هایی به نمونه های مفهومی تولید شده توسط شارپ اما یک دستگاه کاملا جذاب و نو بود. علاوه بر این هیچ شایعه ای هم درباره ارائه آن منتشر نشده بود به جز یک تصویر که منتسب به می نوت ۲ بود و چون با شایعات قبلی می نوت ۲ همخوانی نداشت، جدی گرفته نشد. عموما پس از ارائه یک دستگاه موفق،حداقل در زمینه جلب توجه کاربران و افزایش اعتبار یک برند، دیگر شرکت ها نیز سعی می کنند تا دستگاهی شبیه آن را داشته باشند. امروز شایعاتی درباره دستگاه بعدی میزو (Meizu) منتشر شده است که باورش خیلی سخت است اما احتمال ضعیفی برای به تحقق پیوستن دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اولین شایعه درباره کنفرانس خبری میزو که در تاریخ ۲۴ دسامبر یا ۴ دی ماه را با هم مرور کنیم.

is-this-meizus-answer-to-the-xiaomi-mi-mix-2رندری که مشاهده می کنید در شبکه اجتماعی Weibo چینی منتشر شده و منتسب است به محصول ویژه بعدی شرکت میزو. متاسفانه هنوز نامی برای این دستگاه عنوان نشده است و فعلا باید آن را «این» صدا کنیم!

ابتدا باید گفت مسلما اگر این رندر به واقعیت بپیوندد رکورد نسبت نمایشگر به بدنه در این بالاتر از می میکس خواهد بود. نسبت نمایشگر به بدنه می میکس توسط شیایومی بالاتر از ۹۰ درصد عنوان شده بود اما در حقیقت این نسبت چیزی نزدیک به ۸۵ درصد است. در حقیقت همین هم خود شگفت انگیز است، جایی که این نسبت در آیفون ها حدود ۶۷ درصد است! هنوز عددی درباره نسبت نمایشگر به بدنه این میزو مشخص نیست اما می توان به راحتی گفت که بالای ۹۰ درصد است.

is-this-meizus-answer-to-the-xiaomi-mi-mix-1

یکی از محدودیت ها برای اجرای چنین طرحی حضور المان های همیشگی روی پنل جلویی یعنی دوربین جلو و بلندگوی مکالمه است. اگر راه حل شیائومی برای بلندگوی مکالمه نیز اینجا اعمال شود اما باید دید دوربین جلو چطور خواهد بود. برای به تحقق پیوستن چنین طرحی باید حسگر اثرانگشت نیز زیر نمایشگر قرار بگیرد که اگر صورت بپذیرید برای اولین بار در دنیا خواهد بود. در حقیقت اینها شایعاتی بود که درباره گلکسی اس ۸ می شنیدیم!

is-this-meizus-answer-to-the-xiaomi-mi-mix-3

هنوز کمی زود است تا برای کنفرانس ۴ دی میزو گمانه زنی کنیم اما اگر چنین دستگاهی به واقعیت بپیوندد واقعا باید گفت چینی ها گوی سبقت در نوآوری را از برندهای مطرح ربوده اند! اینطور نیست؟ نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Is-this-phone-Meizus-answer-to-the-Xiaomi-Mi-MIX_id87465″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

“هنوز کمی زود است تا برای کنفرانس ۴ آبان میزو گمانه زنی کنیم”فکر کنم اشتباه تایپی شده.
این گوشی فکر نکم واقعی باشه،دوربین سلفی نمیتونه داشته باشه اینجوری.

redshark

نمی ترسید سایتتون تعطیل بشه از این عکسها می ذارید؟ 😀

redshark

توجه نمی خواست. همون عکس اول بود دیگه :))

Hamed.7

خیلی طراحی مسخره ای داره دیگه شورشو در آوردن بابا مگه تلویزیونه؟ خدایی با این گوشی نمیشه کار کرد اصلا چون تکیه گاه برای انگشت و نگهداری گوشی نداره هرجا دست بخوره صفحه عمل میکنه.

بابا باریکی گوشی حدی داره
نبودن حاشیه حدی داره
هر چیزی زمانی خوبه که راحتی کار کرد کاربرو بهتر کنه مثل همون باریکی گوشی نباید در حدی باشت که دیگه موقه کار کردن دستتو اذیت کنه از باریک بودن .

Mohammad-b2

جلل خالق

JAVAD

امروز ۱۶ آبان ماهه چطور زوده برای کنفرانس ۴ آبان قضاوت کنیم ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)