حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جک هدفون حذف شده است؟ مشکلی نیست – فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس همانند نان داغ است!

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

تا حالا شده است که به نانوایی بروید و ببینید که مثلا نان داغی بر روی دیوار مانده باشد؟ مسلما خیر! نان داغ به حدی طرفدار دارد که به راحتی همه را جذب خودش می‌کند. حالا این نان داغ در دنیای فناوری را می‌توان آیفون ۷ و ۷ پلاس نامید. بر اساس امار منتشر شده از سوی Consumer Intelligence Research Partners که به مخفف CIRP می‌نامیم، دو دستگاه جدید آیفون در بازار به خوبی در حال رشد است و عملا سرعت رشد آن هم همانند انفجار خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

آماری که در ادامه خواهید دید مربوط به بازه اولیه  آغاز فروش تا ۲۴ ام ماه سپتامبر است. در عرض دو هفته آیفون ۷ و ۷ پلاس توانسته است که ۴۳ درصد میزان فروش آیفون در بازار آمریکا را در دست داشته باشد.

cirp-iphone-7-sales-analysis-jpg-2 cirp-iphone-7-sales-analysis-jpg

یکی از نکته‌های جالب در مورد ارتقا، میزان علاقه کاربران آیفون ۶ و ۶ پلاس است. رشد سریع و ارتقا به آیفون ۷ و ۷ پلاس در این کاربران به دلیل بازه دو ساله آیفون بسیار بیشتر از کاربران آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس است. در آمار فوق گفته شده است که تنها ۹ درصد از میزان خرید آیفون‌های جدید از کاربرانی بوده که قبلا اندروید داشته‌اند. البته میزان افرادی که از اندروید کوچ کرده‌اند در بازار آمریکا برای سه ماهه آخر، حدود ۲۰ درصد است.

با این که اپل هنوز آمار رسمی فروش را منتشر نکرده است اما با توجه به این امار به نظر می‌رسد اپل در مراسم بعدی می‌تواند اعداد بسیار نجومی را برای ما بازگو کند. نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/No-headphone-jack-No-problem–iPhone-7-and-7-Plus-sell-like-hot-cakes_id86874″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من اینطور فکر نمیکنم فروش آیفون های جدید خوب خواهند بود اما عالی نه بنظر رکورد قبلی تو تعطیلات نمیشکنه ولی تو این بازه فعلی خوب خواهد بود

BENI.chalton

چند وقت دیگه مثل کارای قبلی اپل این خبر هم رسوا میشه که اپل پول داده تا تبلیغ کنن که امار فروش ایفون هفت بالاتر رفته،اپل تو تبلیغات یواشکی و زیر میزی خیلی شهرت داره،به سایت ها پول میده تا غیر مستقیم واسش تبلیق کنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....