حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاخره PlayStation VR امروز عرضه شد

بالاخره روزی که مدت‌هاست طرفداران سونی انتظار آن را می‌کشیدند فرا رسید و این شرکت امروز اولین هدست واقعیت مجازی خود را با نام PlayStation VR عرضه کرد. همان‌طور که همگی شما حدس زده‌اید این محصول در کنار یک PlayStation 4 قابل‌استفاده است؛ این هدست واقعیت مجازی سونی امروز به‌صورت جهانی عرضه شد در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سونی اولین بار حدوداً یک سال قبل از PlayStation VR رونمایی کرد و از آن زمان تا به امروز تمرکز خود را بر بهبود عملکرد این هدست گذاشته و تغییرات بسیاری هم در آن ایجاد کرده است. همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد این هدست به‌تنهایی کاربردی نداشته و فقط در کنار یکی از کنسول‌های PS4 این شرکت قابل‌استفاده است.

هم‌زمان با PlayStation VR بیش از ۳۰ عنوان بازی مخصوص هم برای آن ارائه‌شده که کاربران می‌توانند از همین امروز با دریافت هدست واقعیت مجازی خود از آن‌ها بهره ببرند؛ از میان این عناوین می‌توان به Resident Evil 7، Star Wars Battelfront، Star Trek: Bridge Crew اشاره کرد. سونی وعده داده که تا پایان امسال ۵۰ بازی واقعیت مجازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و البته بازی‌های بیشتری هم برای سال ۲۰۱۷ تدارک دیده‌شده است.

بازیکنان برای اکثر بازی‌ها نیازی به گیم پدهای مخصوص PlayStation Move ندارند و گیم پدهای اصلی DualShock 4 به‌خوبی ایفای نقش خواهند کرد، اما وجود PlayStation Camera به‌منظور بهره بردن از این هدست ضروری است. PlayStation VR با قیمت ۳۹۹ دلار در آمریکا به فروش خواهد رسید ولی باید منتظر ماند و دید با چه قیمتی در ایران به دست مشتریان می‌رسد.

[button type=”link” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/10/playstation-vr-has-finally-been-released-today/” size=”btn-medium”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

اینها مقابل HTC vive اسپمی بیشتر نیستن

عرفان

مهرداد این htc vive که شما میگی اصلا چی هست؟؟؟ !!
اصلا در برابر پلی استیش vr عددی محسوب میشه؟؟؟

moazez

جوک قرن رو ازت شنیدیم دمت گرم. اتفاقا کارشناسا هم دقیقا با شما هم نظر هستن منتها برعکسش

FaRaZ SONY

اگه PS VR جلو vive اسپمه ، مطمئن باش vive جلو PS VR یه باگ خیلی سطحیه :))

FaRaZ SONY

نه خوبه اتفاقا اچ‌تی‌سی تو این بدبختی نیاز به یکی مث جنابعالی داره!

منکر کیفیت خوبه این برند نمیشم ولی خب قبل حرف زدن فکر کن دوست عزیز!

moazez

چقدر سخته برند محبوب آدم هیچی نداشته باشه و برای ترول بازی جلوی طرفداران سونی که تو هرچیزی بهترینو دارن از این برند،اون برند مایه بذاری.مثلا برای کنسول بخوای طرفدار ماکروسافت بشی،برای دوربین بخوای طرفدار نیکون بشی، برای دوربین فیلمبرداری طرفدار red بشی، برای vr طرفدار htc بشی، برای سیستم ماشین طرفدار پایونیر بشی و… خیلی سخته طرفدار سامسونگ بودن و تحمل این همه خاری و خفت کم بودن علم برند محبوبت.

Jave

شما تست کردی؟ 😐

Jave

منظورم همین بنده خداییه که میگه پی اس وی آر اسپمه 😐

Arashhx

مهرداد خان حال شما خوبه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش