حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ بروزرسانی امنیتی ماه سپتامبر را برای گلکسی A5 2016 منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سری A سامسونگ از تلفن‌های خوش ساخت این شرکت به شمار می‌روند که از نظر زیبایی در بین میان‌رده‌ها بسیار خوب هستند و این زیبایی ظاهری در بطن آن‌ها نیز نفوذ کرده است. درحالی که شاید برخی از پرچمداران هنوز هم این آپدیت را دریافت نکرده‌اند ، سامسونگ کار عرضه بروزرسانی برای گلکسی A5 2016 را آغاز کرده است.

با ترنجی همراه باشید…

شاید تلفن‌های سامسونگ را به عنوان موبایل‌هایی بشناسید که از نظر پشتیبانی آن‌چنان تعریفی ندارند اما رویه سامسونگ در این خصوص تغییر کرده است. عرضه بروزرسانی مهم امنیتی ماه سپتامبر برای یک تلفن همانند A5 2016 اقدامی مهم و شایسته تقدیر است.

منابع معتبر اطلاع داده‌اند که اهالی سئول کار عرضه بروزرسانی برای این تلفن را آغاز کرده‌اند. این آپدیت براساس منطقه و رام منتشر خواهد شد و ممکن است هم‌اکنون برای شما در دسترس نباشد. با انجام بروزرسانی ، ورژن فریمور تلفن‌تان به XXS3BPI8 تغییر خواهد یافت. این بروزرسانی به صورت OTA منتشر شده است و شما با رفتن به قسمت تنظیمات و جستجوی دستی ، می‌تواند آپدیت را دریافت نمایید.

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/september_security_update_is_hitting_samsung_galaxy_a5_2016-news-20960.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohamad

انصافا تومیانرده ها سری خوبی هست سریA2016من برا ۳ تا از اشناهام خریدم یه A72016 و۲ تاA52016 همشونم از گوشیاشون راضی هستن فقط سامسونگ باید به فکر باشه برا سری A2017پردازنده های ۱۴ نانومتری و بهتر تو میانرده هاشم استفاده کنه تا کارایی و مصرف دستگاه بهتر شه البته فک کنم سری j که به تازگی اومدن پردازنده هاشون اگزینوس۷۸۷۰ رو ۱۴ نانومتری زده سامسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com