حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۷٫۱ برای نکسوس‌ها و پیکسل سی تا انتهای ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

نکسوس‌ها همواره نخستین تلفن‌های گوگل بوده‌اند که جدیدترین نسخه اندروید را بلافاصله بعد از عرضه رسمی اندروید ، آن را دریافت می‌کردند اما ظاهرا داستان پس از عرضه گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال متفاوت خواهد بود.

با ترنجی همراه باشید…

گوگل دو روز پیش از دو پرچمدار جدید خود با نام‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال پرده برداشت. تلفن‌هایی زیبا ، جذاب و با دوربینی بسیار قدرتمند که توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. این دو تلفن اولین دستگاه‌هایی هستند که با اندروید ۷٫۱ به بازار عرضه می‌شوند ولی اگر منتظر هستید تا گوگل سریعا این نسخه را برای تلفن شما منتشر کند باید بگوییم که متاسفیم!

گوگل امسال هیچ نکسوس جدیدی به بازار عرضه نکرده است و براساس آخرین اطلاعات عمر این سری به پایان رسیده است. نخستین شایعات در خصوص نابودی سری نکسوس به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد. منابع معتبر می‌گویند که گوگل تمرکز خود را از این تلفن‌ها برداشته است و بیشتر حواس خود را معطوف به پیکسل‌ها کرده است. بروزرسانی اندروید ۷٫۱ برای این تلفن‌ها منتشر خواهد شد ولی دیرتر از زمان‌های قبل. نکسوس ۵ ایکس ، ۶ پی ، نکسوس ۶ و پیکسل سی اندروید ۷٫۱ را در اواخر سال جاری میلادی دریافت می‌کنند.

خبری از رابط کاربری پیکسل لانچر برای نکسوس‌ها نخواهد بود و اندروید ۷٫۱ صرفا چند ویژگی کوچک را به این تلفن‌ها خواهد آورد. پشتیبانی آخرین نکسوس‌های گوگل تا سال ۲۰۱۸ باید ادامه داشته باشد تا چرخه ۳۶ ماهه تکمیل شود. البته سال آخر این پشتیبانی تنها بروزرسانی‌های امنیتی مهمان این تلفن‌ها خواهد بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.androidheadlines.com/2016/10/android-7-1-hitting-nexus-pixel-c-devices-later-this-year.html”]androidheadlines[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com