حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه بلندگوهای اپل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، مقایسه از هر نوع، موبایل

باید بگوییم که بلندگو و صدا یکی از بخش‌های مهم در آیفون‌های جدید اپل می‌باشد. درست است که این شرکت، جک‌های ۳٫۵ میلی متری را از این دو تلفن هوشمند به کلی حذف کرد، اما اپل درکنار این اقدام، بلندگوهای استریو را به این دو دستگاه اضافه کرده است که از نظر ما یک تغییر مثبت برای هواداران آیفون می‌باشد. اسپیکرهای بکار رفته در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اصولا باید عملکرد یکسانی داشته باشند، اما آیا در عمل، این موضوع صدق خواهد کرد؟ در ادامه با ترنجی همراه شوید.

آیفون‌های اپل با وجود تغییرات کم در ظاهر، تغییرات نسبتا مهمی را در باطن خود شاهد بوده‌اند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از صفحه‌ نمایش های ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی برخوردار هستند که به ترتیب به رزولوشن‌های ۱۳۳۴ در ۷۵۰ و ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ مجهز شده اند. این صفحه نمایش‌ها نسبت به قبل ۲۵ درصد رنگ‌های بهتری تولید می‌کنند و البته روشن‌تر نیز هستند. قلب تپنده این دو آیفون، چیپست ساخت اپل یعنی A10 Fusion می‌باشد که توانسته است بالاترین رتبه را در برنامه بنچمارک انتوتو به دست آورد. آیفون ۷ از همان دو گیگابایت رم گذشته استفاده می‌کند، درحالی که آیفون ۷ پلاس به سه گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و احتمالا دلیل آن، استفاده از دوربین‌های پیشرفته تر است.

صحبت از دوربین شد؛ آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال مجهز شده اند که در میان تمامی آیفون‌های عرضه شده در تاریخ، بهترین عملکرد را از خود نشان داده اند؛ اما یادمان نرود که آیفون ۷ پلاس از یک دوربین با لنز دوگانه بهره می‌برد. این ویژگی این امکان را به کاربر می‌دهد که تا دوبرابر به صورت سخت افزاری و تا ۱۰ برابر به صورت نرم افزاری بر روی سوژه مورد نظر زوم کند. علاوه بر آن، امکان گرفتن تصاویری زیبا با پس زمینه‌های مات به کمک آیفون ۷ پلاس نیز وجود دارد. باتری‌های بزرگ‌تر، بلندگوهای قوی‌تر و طراحی‌های بروزشده با بدنه ضد آب از سایر ویژگی‌های این دو آیفون جدید است. حال اجازه دهید ببینیم که کدام یک در زمینه بلندگو عملکرد بهتری از خود نشان خواهند داد.

[aparat id=”RsVxI”]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
yas

۷+

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs