حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: تبلیغات جدید اپل برای برنامه iMessage

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

اپل آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل و تبلت خود یعنی iOS را به صورت عمومی عرضه کرده است و کم کم وقت آن است که برخی قابلیت های آن که در روزمره زیاد استفاده می شود را بهتر و عمومی تر معرفی کند. یکی از بیشترین کارهایی که در طول روز انجام می دهیم، پیام دادن به دوستانمان است، پس چه نیکو که در این زمینه یک تحول حسابی را شاهد باشیم، اینطور نیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیویی تبلیغاتی جدید اپل را برای برنامه iMessage خود در iOS 10 ببینیم.

پیام رسان های اینترنتی عموما پیشرفت های خوبی را در زمینه گفتگو با دوستانمان فراهم کرده اند. از شکلک ها بگیرید تا استیکرها و GIFهایی که گاها ساعت ها به آن ها می خندیم و یا به بهینه ترین حالت ممکن می توانیم حالت روحی یا جسمی خود را با آن بیان کنیم. در این بین اپل اما پس از چند سال هنوز تغییر زیادی در iMessage نداده بود و حالا دست به تغییرات خوبی زده است. جالب اینکه این ارایه همزمان با ارایه Allo گوگل نیز هست که برخی از این قابلیت ها را دارد اما بخش هیجان انگیز این ویدیو را که تمرکز اصلی اپل هم هست در آن دیده نمی شود، در حقیقت اینجا وجه تمایز ایده اپل دیده می شود.

اجازه بدهید این ویدیو ۶۰ ثانیه ای را با هم به تماشا بنشینیم:

از داستان عاشقانه بادکنک ها که بگذریم (!) تجربه بصری زیباییست که به نظر ما باید دیگر برنامه های پیام رسان نیز تجربه بصری نزدیک به آن را ارایه بدهند و البته فکر می کنیم این انتظار ما به زودی به واقعیت بپیوندد! نظر شما درباره این قابلیت جدید برنامه پیام رسان اپل چیست؟

[button type=”link” link=”https://www.youtube.com/watch?v=XR6JtMIdMuU”]apple[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)