حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل نمایش تبلیغات در برنامه Maps را از سال آینده آغاز می‌کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

طبق آخرین گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اپل قصد دارد از سال آینده شروع به نمایش تبلیغات جستجو در برنامه Maps خود در آیفون کند. تبلیغات در اپلیکیشن Apple Maps، به‌صورت تبلیغات بنری سنتی نیستند که در وب‌سایت‌ها می‌بینید، بلکه نتایج جستجوی پولی هستند. به‌عنوان‌مثال، یک زنجیره غذای فوری می‌تواند به اپل پول بدهد تا زمانی که کاربر «برگر» یا «سیب‌زمینی سرخ‌کرده» را جستجو می‌کند، در بالای نتایج ظاهر شود.

نمایش تبلیغات در اپل Maps

گورمن در نسخه جدید خبرنامه خود Power On امروز خود می‌نویسد: «من معتقدم کار مهندسی درحال‌حاضر برای راه‌اندازی تبلیغات جستجو در برنامه Apple Maps درحال انجام است و ما باید شاهد اجرای آن در سال آینده باشیم.»

تبلیغات در اپلیکیشن Apple Maps، به‌صورت تبلیغات بنری سنتی نیستند که در وب‌سایت‌ها می‌بینید، بلکه نتایج جستجوی پولی هستند. به‌عنوان‌مثال، یک زنجیره غذای فوری می‌تواند به اپل پول بدهد تا زمانی که کاربر «برگر» یا «سیب‌زمینی سرخ‌کرده» را جستجو می‌کند، در بالای نتایج ظاهر شود. بسیاری از برنامه‌های مشابه درحال‌حاضر تبلیغات جستجو را ارائه می‌دهند، ازجمله نقشه‌های گوگل، Waze و Yelp.

نمایش تبلیغات در اپل Maps

نمایش تبلیغات در اپل Maps

اپل درحال‌حاضر تبلیغات جستجو را در اپ استور نمایش می‌دهد و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برای تبلیغ برنامه‌های خود به کاربرانی که کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می‌کنند، هزینه پرداخت کنند. اپل همچنین درحال برنامه‌ریزی برای نمایش تبلیغات در سربرگ «Today» اپ استور و در بخش جدید «You Might Also Like» در پایین لیست برنامه‌ها است، درحالی‌که تبلیغات بنری در اپلیکیشن‌های اخبار و سهام اپل نمایش داده می‌شوند.

هفته گذشته، گورمن اعلام کرد که اپل درحال برنامه‌ریزی برای گسترش چشمگیر تجارت تبلیغاتی خود در آینده نزدیک است. او در خبرنامه خود گفت که بخش تبلیغات اپل سالانه حدود 4 میلیارد دلار درآمد ایجاد می‌کند و Todd Teresi، مدیر تبلیغات اپل، می‌خواهد این رقم را در طول زمان به حداقل 10 میلیارد دلار در سال افزایش دهد.

نظر شما پیرامون نمایش تبلیغات در برنامه Maps اپل از سال آینده میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اوه اوه

اپل یه کاری کنه همه همون کار رو ادامه میدن و منتظر گوگل باشین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی