حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان استفاده از iMessage در ویندوز 11 با آغاز پشتیبانی Phone Link از iOS فراهم شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | Windows 11، پیام رسان

مایکروسافت از امروز به‌طور رسمی پشتیبانی از iOS را در اپلیکیشن Phone Link ویندوز 11 ارائه می‌کند. این بدان معناست که اکنون می‌توانید از رایانه شخصی ویندوز 11 خود برای برقراری تماس و ارسال یا دریافت پیام از iMessage آیفون خود استفاده کنید، بدون اینکه نیازی به خود گوشی داشته باشید. این قابلیت چند هفته پیش برای Windows Insiders منتشر شده بود، اما اکنون برای همه کاربران در دسترس قرار گرفته است.

استفاده از iMessage در ویندوز 11

این قابلیت هنوز به‌صورت مرحله‌ای ارائه می‌شود، بنابراین همه کاربران درحال‌حاضر نمی‌توانند از آن استفاده کنند. مایکروسافت می‌گوید انتظار دارد پشتیبانی از iOS به‌طور کامل در اواسط ماه آینده میلادی در دسترس باشد که احتمالاً همزمان با به‌روزرسانی ماه آینده ویندوز 11 خواهد بود. این ویژگی همچنین در 85 کشور و 39 زبان مختلف درحال اجراست.

این قابلیت پس از سال‌ها پشتیبانی از اپلیکیشن Phone Link تنها برای گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌شود. بااین‌حال، پشتیبانی iOS نسبت‌به اندروید از محدودیت‌های بیشتری برخوردار بوده و فقط به شما امکان دسترسی به مخاطبین و برقراری تماس و همچنین ارسال پیامک را می‌دهد. این بدان معناست که پیام‌های گروهی پشتیبانی نمی‌شوند و نمی‌توانید تصاویر یا ویدیوهایی را از رایانه شخصی خود به آیفون ارسال کنید.

استفاده از iMessage در ویندوز 11

استفاده از iMessage در ویندوز 11

محدودیت دیگر آن است که همه پیام‌ها به‌صورت حباب‌های خاکستری در برنامه Phone Link ظاهر می‌شوند، به این معنی که پیام‌های متنی iMessages و SMS را نمی‌توان در رایانه شخصی متمایز کرد. علاوه‌بر این، پیام‌ها تنها زمانی که آیفون ازطریق بلوتوث متصل است به رایانه شخصی منتقل می‌شود. مایکروسافت می‌گوید که گوشی آیفون باید iOS 14 یا جدیدتر را اجرا کند و این ویژگی برای iPad یا Mac نیز در دسترس نیست.

همچنین نمی‌توانید مانند گوشی‌های اندرویدی به گالری گوشی خود دسترسی پیدا کنید، اما شایان‌ذکر است که اپلیکیشن Windows 11 Photos اخیراً با iCloud Photos یکپارچه شده است که راه دیگری برای دریافت عکس‌ها از آیفون به رایانه شخصی ویندوزی شماست.

به‌منظور تنظیم Phone Link برای استفاده از آن با iPhone خود، به‌سادگی برنامه را اجرا کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا دو دستگاه را با یکدیگر لینک کنید.

نظر شما درباره استفاده از iMessage در ویندوز 11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی