حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ قصد دارد تا رهبری تولیدکنندگان باتری ماشین‌های الکتریکی را بر عهده بگیرد

نوشته

7 سال قبل | 32 دیدگاه | مطالب ترنجی

بازار باتری‌های لیتیوم یونی مربوط به ماشین‌های الکتریکی در حال حاضر تنها در انحصار چند شرکت محدود است اما سامسونگ می‌خواهد تا با سرمایه گذاری در این بخش سهم بیشتری را از این بازار مهم به دست آورد. سامسونگ در حال اندیشیدن و فراهم کردن مقدمات تولید باتری‌های لیتیوم یونی مخصوص ماشین‌های الکتریکی است.

با ترنجی همراه باشید…

سامسونگ در هر زمینه تقریبا یک سررشته‌ای دارد. این کمپانی بزرگ ابتدا با صید ماهی و فروش آن تجارت خود را شروع کرد اما حالا به حدی رسیده است که در زمینه‌های نوینی همچون باتری ماشین‌های الکتریکی در حال فعالیت است. بخش باتری سامسونگ با نام SDI (همان شرکت شومی که با تولید باتری‌های معیوب روزگار سامسونگ را سیاه کرد) در حال حاضر طی قراردادی که با BMW بسته است بخشی از باتری‌های این شرکت را در بخش ماشین‌های الکتریکی تامین می‌کند. این بخش قصد دارد تا رقبایی همچون LG Chem و پاناسونیک را به رقابت وادار کند.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال برنامه ریزی است تا به بزرگترین بازیگر در صنعت باتری‌های لیتیوم یونی اتومبیل‌ها بدل شود. سامسونگ در حدود ۴۰۰ میلیون وون (۳۵۸ میلیون دلار) در یک کارخانه باتری جدید در مجارستان سرمایه گذاری کرده است و مسلما این سرمایه گذاری بیهوده نخواهد بود. انتظار می‌رود که این شرکت از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ شروع به تولید باتری کند و تا رسیدن به پایان این سال ظرفیت تولید ۵۰ هزار باتری غول پیکر را داشته باشد. صنعت باتری‌های غول آسای در حال حاضر در انحضار چند شرکت بزرگ است و کره‌ای به نوعی می‌خواهند انحضار شکنی کنند!

audi-publicity-image-for-q6-all-electric-suv-which-is-to-use-cells-from-lg-chem-and-samsung-sdi_100521841_m

سامسونگ پیش از این نیز در این صنعت فعالیت‌هایی داشته است. برای مثال در یک کارخانه کره ای این شرکت تامین بخشی از نیاز  BMW i3 را برعهده دارد. در حالی که تعدادی دیگر از این محصول در آلمان تولید می‌شود.

مشکل اصلی سامسونگ در حال حاضر رقیبی همچون الجی است. همسایه‌ای پر سر و صدا که در حال حاضر تولید سفارشات ۲۵ شرکت مختلف را در این حوزه بر عهده دارد. الجی با جنرال موتورز در حال مذاکره است تا سهم بیشتری از بازار را با همکاری این شرکت تصاحب کند. پس در نتیجه سامسونگ در این مسیر تنها نیست.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://venturebeat.com/2016/09/10/samsung-aims-to-become-leader-in-electric-car-batteries/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]venturebeat[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
32 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

بارکیلا اعتماد به نفس samsung sdi
فقط چرا به برادر خودت بدی کردی؟؟؟حق نوت۷ این نبود :negative:

shhfcb

فک کنم میخاد یه چندتا ماشینم بترکونه :whistle:

the matrix

قابل توجه دوستانی که می گفتند کیفیت باتری های سامسونگ پایینه! تکنولوژی باتری های سامسونگ منسوخه!!
من کاری با رقبا ندارم اما همه کمپانی های مادر تولید کننده اسمارت فون کیفیت باتری سون همشون در یک سطحه ، همچنین که واژه کیفیت خیلی عوامانه است ( ماست و پنیر و دوغ که نیست براش معیار ترسیم کنیم! ) میمونه فقط قضیه فست شارژینگ که اونم راه حل علمی رو براش در نظر گرفتند.
مشکل اینکه خیلیا دارند مثلا یک کمپانی که ماهی ۱ میلوین گوشی میفروشه رو با یه کمپانی که ماهی ۹۰ میلیون میفروشه مقایسه میکنند ، خب کاملا معلومه اونی که ۹۰ میلیون میفروشه احتمال خراب شدن باتریهاش بیشتره! مطمئنا اعتبار سامسونگ با نوت ۷ دچاره فقدان شده اما چند مسئله هست ، اولیش اینکه دیدگاه و منطق عمومی خیلی تاثیر داره و همچنین چون این اشتباه از یه شرکت بزرگ سر زده و همچنین اقدامات مثبت سامسونگ توی این حادثه میتونه ضرر سامسونگ رو کم تر کنه ، همچین جریاناتی اولین بار نیست توی دنیا اما چون فروش سامسونگ توی ۵ قاره جهانه ، فراوانی و جمع اوریش توی کل دنیا مسئله دار شده.
من از دیدگاه یک مصرف کننده به قضیه نگاه میکنم همچنین که علاقه وافر من به سری نوت میتونه واکنش های احساسی رو در بر داشته باشه اما خوب به نظرم سامسونگ تلاش خوبی جهت پوشش این اشتباه داشته.

the matrix

چرا واقعا این نظر من باید در انتظار تائید باشه؟؟؟ البته با توجه به شیرین کاری بعضیا مثل اینکه منطقیه! یه مشکلی که هست هر زمان کامنت طولانی شده در انتظار تائید میره! دلیلشو بنده نمیدونم اما خب از این به بعد سعی میکنم زیاد کامنت ندم متاسفانه!

the matrix

جناب کمانی عزیز با سلام و خسته نباشید ، عارضم به خدمت مبارکتون بنده قصد جسارت نداشتم میدونم بعضیا از این فضای ازاد یه سوء استفاده هایی کردند و خیلیهاشم مایه شرم بوده بنده فقط به کامنتم نگاه کردم نه از کسی نام بردم نه کسی رو مورد خطاب قرار دادم و … از این نظر عرض کردم. قطعا صحبت های شما منطقی و متین بود. امیدوارم همه دوستان رعایت کنند.
بازم خسته نباشید مجدد موفق باشید.

six path

خودرو ها میخواد بفرسته هوا البته خوبه دیگه لازم نیست مواد منفجره تو ماشین بذارن همون باتریش کفایت میکنه فکر کنم دست سامسونگ داعش تو یه کاسست

Salvatore

از اونجایی که اطلاعات مفیدت خیلی زیاده ی سوال ازت دارم!! موشک ناسا که قبل پرتاب ترکید یا ماشین های تسلا که اتش گرفتن و گوشی های ایفون که ترکیدن و کشته دادن احیانا زیر سر داعش نبوده؟ یا فقط سامی با داعش دستش تو ی کاسست؟ :mail:

Nokia.king

فقط یه عده برای عرض ل.ودگی تو أین س.ایت هستن . بهتره بدونی باطری هی بی ام و ای هشت رو هم سامسونگ تولید میکرد قضیه نوت هفت یه موضوع نادر هست که بخاطر کالیبراسیون اشتباه دستگاه بود . انشالا شما با شرکت تولید باطری که داری بتونی چیز بهتری تولید کنی و از تز دادن با شلوارک روی مبل در حال چایی خوردن دست برداری

MOAZEZ

توروجون هرکیو دوستداری انقدر سرتو تو جایی که علمشو نداری وارد نکن. ای خدا کی میخواد یاد بگیره بیشتر از لباسشویی ساختن،ساختن چیزیو بلد نیست

Blue Tech

عزیزم حتما BMW هم *ره که بیاد کسی که بلد نیست خرید کنه!؟
آره خب فقط شما میفهمی
راست بخش باتری سازی سونی چطوره!؟

MOAZEZ

پسرم از افتخارات بخش باتری سونی بخون یکم اطلاعات و سوادت بره بالا. چهارتا از افتخارات سامسونگ و انفجاراشم بگو بخندیم.خخخ

Blue Tech

والا باتری تسلا و i8 و i3 و…
افتخارات بخش باتری سونی!؟
مگه دیگه بخش باتری هم واسه سونی مونده!؟
افتخارات چی بخونم!؟
شرکتی که دیگه وجود نداره!؟
???

m@@

جونم سامسونگ مشکل باتری رو حل کرده و با اقتدار بیشتر کارشو ادامه به امید موفقیت بیشتر و ضایع شدن دشمنات

ONE نوت هفت البغدادی

بعد از این خبر الان تو رقه عروسیه ?

Mohamad Sonyxperia

اوه اوه دیگه کسی ماشین نمیخره :wacko: :whistle:

Nokia.king

از خیلی سال پیش باطری های BMW i8 رو سامسونگ تولید میکرده .چیزی که در حد شرکت محبوبت نیست

Mohamad Sonyxperia

شرکت محبوب من کل فیلم برداری های هالییود دستشه کل تو بازار کنسول رهبری میکنه تو سنسور دوربین حرف اولو میزنه شرکت محبوب من واسه ۱ معلول کنترل درست میکنه که ۷ ساعت وقت میگیره شرکت محبوب من یه اسپیکر ۸ میلیونی میسازه که سالن ۵۴۰۰ متری رو ساپورت میکنه راستی شرکت محبوبت نوکیاست الان خبری ازش نیس زدی تو کار سامسونگ؟؟ درست نیست ادم دو رو باشه :whistle: :negative: :unsure:

F∀ⓡ∀Z SONY

Nokia.king
آدم تا چه حد میتونه قهوه‌ای بشه ، گُلِ مَََن :rose:

mtm

Mohamad Sonyxperia

کاری به بقیه حرفای مزخرفت ندارم!
ولی کی گفته کل فیلم برداری فیلم های هالیوود دست سونیه؟؟!!

الان اکثر فیلم های پرخرج و بلاک باستری مثل سری Avengers با دوربین شرکت های آمریکایی RED و ARRI فیلمبرداری میشه.

حتی خود سونی برای فیلم برداری بهترین فیلمش(مرد عنکبوتی شگفت انگیز) از دوربین شرکت RED استفاده کرد!!
که این خودش نشانگر اینه سونی در مقابل بزرگان این صنعت حرفی برای گفتن نداره.

mtm

برید پست بعدی هم ببینید که دوستتون moazez ادعا کردن بهترین اکشن کم ها ساخت سونیه!!!
و حالا پاسخ من به ایشون:
“بررسی و مقایسه اکشن کم های ۴K برتر از سایت معتبر DPR
https://www.dpreview.com/reviews/2016-roundup-4k-action-cameras/8

و بهترین اکشن کم، HERO4 Black کمپانی امریکایی گوپرو شد.”

در مورد باتری خود شرکت ماشین سازی تحقیقات لازم رو انجام دادن و وقتی سامسونگ یا ال جی رو انتخاب میکنن چون بهترین هستن در این صنعت.
___
تا کی این ادعاهای دروغین تا کی میخواین بی سوادیتون رو نشون بدید؟؟!!

Nokia.king

بر عرض چر.ت پر.ت اگه سیم داغ تو پاچه اآن شخص میکردن خیلی امثال شما از جامعه حذف میشدی براحتی . هالیوود دست سونیه ????? دست برای معلول ?? ای خدا اینا رو چرا. آفریدی

JAGUAR

ینی من موندم اینهمه توهم رو این پنکه های سونی از کجا میارن :))))
بابا برین یکم مطالعه کنین بعد بیاین این طومارها رو بنویسین :scratch:

F∀ⓡ∀Z SONY

کمی صبر :yes:
انقراض نسل بشر نزدیک است:)

Mohamad Sonyxperia

:yahoo: :yahoo: ???

Nokia.king

آره امثال تو منقرض میشن که از یه کرم هم بیخاصیت ترن B-) راستی نظرت چیه بیرون نت همو بینیم یکم اختلاط کنیم ؟؟ اگه ددی اجازه بده از خونه بیای بیرون

Just Sony ??

نوکیا خخخخ
کم نیاری صلوات

F∀ⓡ∀Z SONY

اوه اوه چه فشاری روته الان :)))
تو ۱٪ فک کن با وجود ماشینایی مث لکسوس و نیسان برم اینو سوار شم :yahoo:
پس اونی که منقرض میشه مطمئن باش خودتی ، البته فک کنم رو‌ موتور سیکلت بی‌ام‌و جا به جان بی‌آفرینی :yahoo:
پ.ن: من اگه تهران بودم تاحالا خیلیاتونو از نزدیک به سکوت کردن وا میداشتم :))

arash hx

واقعا ادب چیز خوبیه

شما یکم از نوکیا برامون بگو
ملاقات با فرازو بزار واسه مرحله بعد!

shabzendedar

فراز یه ذره ادب داشته باش. البته لات اینترنتی یا همون لات مجازی زیاد شده. ابروی سونی که هیچ ابروی بشریت رو هم میبرید شما. البته میخوای مثلا ابروی سونی رو ببری کسی نیاد ازش خرید کنه چقد فکرتون بچه گونس

F∀ⓡ∀Z SONY

Shabzendedar
عزیزم هاشا نکن!
نه توهین کردم نه حرفی زدم که فحش توش باشه اگرم بود مسئولین سایت بیشتر از شما حواسشون جمع بود!
در ضمن #سوپر_ترول نوکیا کینگ بالا به ما توهین کرد البته تو خودتم فیک همون یا یکی از کولرگازی های سامسونگی :))

JAGUAR

سامسونگ برنامه ریزی ویژه ای برای آینده خودروهای الکتریکی داره.
با احداث کارخونه جدید در مجارستان و عقد قرارداد های جدید با شرکت های مختلف میتونه به راحتی سهم خودشو بالا ببره.
دلیلی که باعث میشه خودروسازن مطرح به سمت استفاده از باتری های ساخت سامسونگ بیان فناوری پیشرفته اونهاست.سامسونگ در حال حاضر پیشرفته ترین فناوری ساخت باتری های سیستم هسبرید خودروها رو در جهان در اختیار داره طوری که باتری های ساخت سامسونگ بین ۲۰ تا ۲۵ درصد کوچکتر از باتری های دیگه هستن و حدود ۳ برابر انرژی بیشتر تولید میکنن این ویژگی های عالی باعث شده برترین خودروسازان جهان مثل BMW و آئودی به استفاده از باتری های سامسونگ در خودروهای هیبریدی شون روی بیارن.
کارخونه جدید در کنار کارخونه های کره و استرالیا کمک بزرگی به افزایش تولید سامسونگ میکنه نکته جالب در تاسیس این کارخونه سرمایه گذاری هنگفت و عظیمی هست که سامسونگ برای ساخت این کارخونه کنار گذاشته!! چیزی حدود ۳۸۴ میلیون دلار که یه رقم بسیار بالاس!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com