متاسفانه جریان آتش سوزی و انفجا گلکسی نوت ۷ برای سامسونگ بسیار گران تمام شد و این شرکت میخواهد با هر ترفندی که میتواند مشتریان را راضی کند تا فعلا گلکسی نوت ۷ را به عنوان یک گزینهی مناسب برای خرید مدنظر داشته باشند و به سراغ برندهای دیگر همانند اپل نروند. سامسونگ براساس فراخوانی که منتشر کرده است فعلا تا آماده شدن گلکسی نوت ۷ سری جدید به مشتریانش یک عدد گلکسی J1 قرض میدهد.
با ترنجی همراه باشید…
سامسونگ با انجام این کار میخواهد یک حس اطمینان را به کاربر القا کند. این شرکت کرهای در این پروژه متحمل ضرر و زیان زیادی شد اما با این کار نشان داد که به مشتری احترام میگذارد و تنها به یک عذر خواهی کوچک بسنده نمیکند. برنامهی تعویض تلفنهای نوت ۷ سامسونگ چند روزی است که آغاز شده است و این طرح در ایران نیز در دست اجرا است. براساس این پروژه کاربر چند راه پیش روی خود دارد:
سامسونگ از اینکه شما ممکن است در این مدت بدون تلفن باشید و عملا از کار و زندگی خود عقب بیافتید مطلع است و به خاطر همین موضوع یک عدد تلفن از سری J (احتمالا گلکسی J1 یا یک مدل پایین رده از همین سری J) را کاربر موقتا تحویل دهد. علاوه بر آن سامسونگ مبلغ ۲۵ دلار را به عنوان اعتبار گیفت کارت و یا به صورت حوالهای در کارت اعتباری شما به مشتریانش تقدیم خواهد کرد.
به تازگی کمیسیون امنیت لوازم خانگی در آمریکا قوانینی را وضع کرده است که براساس آن هر کسی که یک عدد گلکسی نوت ۷ را بفروشد مشمول مجازات سنگینی همانند حبس و یا جریمهی نقدی خواهد شد. احتمالا این قامنن تا زمانی که سامسونگ محصولات جدید خود را وارد بازار کند پا برجا خواهد بود. ارزش سهام سامسونگ در بورس کره جنوبی به شدت کاهش یافته است و این شرکت متحمل ضرر و زیان تقریبا بی سابقهای شده است. برخی از خطوط هواپیمایی در سراسر جهان از پذیرش مسافرانی که گلکسی نوت ۷ دارند خودداری میکند و همین موضوع باعث شده است که مشتریان بیش از قبل عصبانی و ناراحت باشند.
جالب است بدانید که سامسونگ چند روز پیش بابت انفجار یک عدد گلکسی اس ۷ اج نیز مجبور شد در دادگاهی پاسخگو باشد. تاکنون گزارشهای مربوط به گلکسی اس ۷ اج بسیار محدود بودهاند و نمیتوان روی آنها حساب باز کرد. یک جیپ بر اثر انجار گلکسی نوت ۷ آتش گرفته است و به کلی نابود شده است. یک خانه نیز به خاطر سهل انگاری صاحبانش به تلی از خاکستر تبدیل شد و یک هتل نیز متحمل ضررهایی شد.
این شرکت کرهای در سری جدید از لیبل و نمادهای جدیدی برای شناسایی سری جدید با سری قدیمی استفاده کرده است. همچنین کاربران میتوانند با چک کردن IMEI تلفن خود در سیستم سامسونگ به اطلاعات لازم در این خصوص دست پیدا کنند. مشکل اصلی انفجاز گلکسی نوت ۷ مربوط به نقصی در سیستم باتری این تلفن بوده است که باعث اختلالاتی در سیستم کاتد و آند این دستگاه میشد. به همین دلیل باتری بیش از حد داغ میشد و همین داغ شدن باتری این دستگاه را به یک بمب بالقوه بدل میکرد.
نظر شما در این رابطه چیست؟
[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-to-give-Galaxy-Note-7-owners-a-Galaxy-J-model-until-the-new-phablets-are-launched_id85283″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]
ایول سامسونگ هر جور میتونی جبران کن
مرسی که به فکر مشتریایی
خراب کردن پیش اومد برات ولی دست رو دست نزاشتی و داری جبران میکنی و این با ارزشه
http://mag.digikala.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-article/%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-7-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%87/
خجالت آوره …
سامسونگ دیگه تا چند سال این بی اعتمادی را عمرا بتونه جمع کنه طرف که از گوشی موبایل هیچی حالیش
این خبرا ها را شنیده میگه سامسونگ نمیخرم .. چه برسه افراد اهل فن …
حالا چند تا ترول ( تعداشون هم به اندازه ۳ نفر تو این سایت نیست بقیه فیک ) میان میگن به زودی فروش شروع میشه …
خنده داره … خوش باشید
به نظرم این ماشینه و اون خونه خیلی عجیبن. طرف از مشکل نوت ۷ خبر نداشته! بعد صبح پاشوده گوشی رو برده زده تو فندکی ماشین برگشته خونه! یه یک ساعتی نشسته صبحانه خورده و با خودش گفته دیگه تا حالا باید ماشینم سوخته باشه برم یه چک بکنم. تازه عد شانسش زده، گوشیش اینبار موقع شارژ آتیش گرفته یعنی چی آخه؟ اون یکی هم که گوشی رو تو شارژ گذاشته تو خونه رفته! انصافا مشکوکند.
به نظرم ملت راه تلکه کردن سامسونگ رو یاد گرفتن.
@ghost
تا حالا اسم کارشناس به گوشت خورده ؟؟؟
همه اینا رو چک میکنن الکی نمیان بگن که گوشی بوده 😐
مگه من گفتم باعث آتش سوزی گوشی نبوده؟ من میگم طرف با آگاهی اینکارو کرده، کسی هم نمی تونه این ادعا رو اثبات کنه. فرضا هر روز صبح قبل رفتن گوشی رو تو ماشین میزده به شارژ تا بالاخره آتیش گرفته. نمیشه که طرف خودش تو مایشن باشه و نفهمه گوشی آتیش گرفته و کل ماشین جزغاله بشه! همه جای دنیا میشه قانون رو دور زد ریسک داره ولی نشدنی نیست. حالا چه با کارشناس چه بی کارشناس. الانم سامسونگ تو شرایطی هست که اصلا نمی خواد با مشکوک شدن به این آتش سوزی ها جو منفی تو رسانه ها ایجاد کنه. بدون معطلی مشکل رو می پذیره و هزینه خسارت رو میده تا قضیه کش دار نشه. ممکنه چیزی که من گفتم غلط باشه ولی اگه با تعصب به قضیه نگاه نکنیم مشکوک هست دیگه نیست!!!
ghost
دقیقا همین مشکوک بودن یا همون اوایل خبر اون گوشی نوت ۷ اولی که روش آرم سامسونگ نداشت را گفتید خبرا فیک دروغی هستن برا زمین زدن سامسونگ یادتونه آره ؟
بعد که ثابت شد همه ای اینها واقعیت بود …
الانم دقیقا با همین افکار خودتون را فریب بدید …
:negative:
چیه خودم رو فریب بدم؟ بی خیال عزیز دل، سامسونگ یه خرابکاری کرد و الان هم کسی منکرش نیست و خودش رو فریب نمیده، قطعا هم مقصر واحد کنترل کیفیت خود سامسونگ بوده که متوجه این نقص نشده ولی دیگه کارهایی که برای جبرانش میشد رو هم انجام داد. در مورد اولین خبر آتیش گرفتن هم که کاملا طبیعی هست طرفدارهای ساسونگ جدی نگیرنش یا فرض کنند که فیک بود، نبودن آرم سامسونگ هم عجیب بود دیگه!
من نظر شخصی خودم رو دادم، اینکه مشکوک باشم میشه فریب خوردن نه عزیزم من کلا عادت ندارم هر خبری رو فورا قبول کنم فرقی نداره برای چه شرکتی هم باشه.ولی فرض میکنیم خبر درست، خب مگه انتظار داشتید گوشی که نقص فنی داره خود به خود درست بشه؟ چه چیز جدیدی تو این اخبار هست جز بالا بردن آمار بازدید مطبوعات و فراهم شدن موقعیت ترول کردن سامسونگ! اگر اندکی انصاف داشته باشی و دلایلی که گفتم رو خونده باشی فکر می کنم شک داشتن به غیر عمدی بودن داستان عجیب نباشه. شما دو تا موضوع رو با هم قاطی کردی من که وجود این مشکل رو انکار نکردم فقط به نظرم اومد بعضی ها راه تلکه کردن سامسونگ رو یاد گرفتن.
هنوزم متوجه نشدم فریب چی رو خوردم!!! :scratch:
ایول سامسونگ به این میگن مشتری مداری
اونوقت شرکت دزدی مثل اپل اونموقع که ایفونا خم میشد نه تنها فراخوان نداد و گوشی تعویض نکرد بلکه حتی مسئولیتش هم قبول نکرد
مشکل نوت۷ حل شده با بر چسب S که نشان دهنده سالم بودن هست به زودی فروشش شروع میشه
تعویض کرد که :wacko:
taze avaleshe,amare forooshe iphone dare ziad mishe dige jaee vase bombe shoma nist
آیفون با فشار آوردن بهش خم میشد و خود گوشی سالم بود.بعلاوه هیچ خطری هم نداشت و تا بهش مثل بز فشار نمیاوردی خم نمیشد.پس دلیلی نداشت که فراخوان بده و متحمل میلیون ها دلار ضرر بشه.چون دلیلی وجود نداشت.ولی سامسونگ گوشیش رو حتی اگه درست استفاده میکردی هم بازم منفجر میشد و نه تنها ضرر مالی بلکه ضرر جانی رو هم میتونست در بین داشته باشه.اگه این کار رو نمیکرد اولا دیگه هیچکس سام نمیخرید.دوما اسمش بد در میومد.و سوما اگر این کار رو نمیکرد با چند برابر این ضرری که بابت تعویض گوشی ها متحمل شده بود روبه رو میشد.پس نتیجه میگیریم بیشتر این کاره سامسونگ مجبوری بود تا احترام به مشتری.ولی این که بهشون j میده مشتری مداریه.یا مثل سونی که برای یک کاربر چندین روز وقت گزاشت و یک گیم پد مخصوص درست کرد.به اینا میگن مشتری مداری
وجدانن خوبه
فکر میکردم سامی هم مثه بقیه کله گنده ها از کنارش رد شه
اما آفرین به سامسونگ… واقعا آفرین
همین باعث شد من توجه بیشتری به سامسونگ داشته باشم
همین گیفت کارته واس من یکی زیادم هست 🙂
هرچند نوت ۷ ندارم :-)))
خدایا هیچ وقت کسی رو در شرایط قطعی آب قرار نده . آمین . 🙂
واقعا این دیگه وظیفه سامسونگ نبود و مشتری مداری بالای سامی رو نشون داد.
ایول…سیاست بسیار خوبیه ولی دیگه تکرار نشه سامسونگ جان…امسال فرصت خوبی برای ضربع نهایی زدن به رقبا بود ولی حیف که سهل انگاری کردی و کمی هم بدشانسی آوردی
ایول گیف کارت وهدیه و گوشی موقت واقعا سامسونگ از جیب داره میذاره سر اعتبارش و مشتری هاش چون مشتری هاشو رو واقعا میخاد و اهمیت میده واز کنار موضوع رد نمیشه این قضیه دوتا خوبی داشت یکی اینکه سامسونگ از این به بعد محصولات بینقص تر و با کیفیت تری میده و دوم اینکه مشتری ها فهمیدن هر مشکلی برای گوشی شون پیش بیاد سامسونگ با پشتیبانی قوی مانع ضرر کردن مشتری میشه
کارش خوب بود بخصوص واسه ما ایرانی ها که با اینجور رفتارها بیگانه ایم لذت بخشه و باعث میشه تا حدودی اون حس بی اعتمادی کاربرها نسبت به سامسونگ از بین بره امیدوارم اینجور موارد رو تو کشورمون بیشتر ببینیم بخصوص از تولیدکننده های داخلی هرچند بعید میدونم
وظیفش بود ، باید اینکارو میکرد
ولی آبی که ریخته رو دیگه نمیشه جعمش کرد
داش گوشی دادن که وظیفش نبود.تعویض کردن وظیفش بود
نه تنها دادن گوشی وظیفش بوده (طرف گوشی خریده استفاده کنه نکه دوباره بره پس بده یه مدت بدون گوشی بمونه از کار و زندگی بیفته) بلکه باس یه مبلغی از نوت رو بابت خسارت صدمات وارده چه روحی (ترس از انفجار) چه مادی (اونایی که ترکیدن) به خریدارش (به هر صورتی خواه هدیه باشه خواه پول نقد) پس بده
شما دیگه خیلی فانتزی زدی صدمات روحی ترس ؟؟ شرکت محبوبت این اتفاق براش میوفتاد والا که اصن گوشی روعوض میکرد دیگه میگن رو بدی طرف میاد صابخونه میشه نقل شماست . گوی هیب ناخواسته داشته وظیفشه عوض کنه کسی هم خسارت دید خسارت بده مخ اینکه به همه هدیه بده هدفون بده گوشی موقتی بده گیفت کارت بده . میلیون ها دلار از جیب فقط بخاطر مشتری مداری بده والا این حور طرز فکر فقط تو یاران هست مردم همیشه طلبکار و ناراضی
Nokia.king@......
عزیز لطف کن زیر کامنتای من به هیچ وجه پاسخ نده ، کامنتات خونده نمیشه
من با ترول جماعت میونه خوبی ندارم … ممنون
یسری یه چوری دارن اینجا از سامسونگ دفاع میکنن که انگار ما مقصریم 😐
صاحاب شرکت تا کمر تا شده ها … گردنش از مو باریکتره ها … یارو داره اینجا برا سامسونگ پیرهن میدره
میترسم دو روز دیگه برگردن بگن، خریدار نوت ۷ بیخود کرده نوت ۷ خریده باس بیاد معذرت خواهی بکنه از سامسونگ که چرا جنسشو ترکونده …. جمع کن کاسه کوزتو تو رو خدا ! والا
من که بیاد حتما میگیرمش
نوت ۵ دارم فوق العاده اس ولی نوت ۷ منو دیونه کرده
حیف که برای نوت ۷ این مشکل پیش اومد ؛ واقعا حیف بود ، اما بنظرم یه شرکت بزرگ باید خودش رو تو این مواقع نشون بده
به هر حال از نظر من نوت ۷ زیباترین گوشی موجود تو بازاره
دقیقا سامی جون با این مشتری مداریهای بی نظیرش تو این شرایط سخت نشون داده که چقد برند کبیریه!
#کبیرسونگ :yahoo: :yahoo: :heart: :heart:
#مرسی دی جی کوه :heart: :heart: :rose:
انصافا مشتری مدارتر از سامی جون چه برندی هست؟ چه برندی تو شرایطی به این سختی این همه حرکت میزنه؟!
افتخار میکنم به نام کاربریم :yahoo: :yahoo: :rose: :heart: :heart: :yes: B-) B-) :good:
راستی ارزش برند سامی پس از اعلام FCC مبنی بر استفاده نکردن از نوت ۷ در هواپیماها ، ده میلیارد دلار افت کرده .
خبرشو تو سایت همسایه خوندم. 🙁
اما سامی جون مطمئنم که به زودی با این مشتری مداریهایه عالیش و عرضه ی قویه نوت ۷ در هفته ی آینده همه چی رو حل میکنه.
#ما به سامی جون اعتماد داریم
واقعا سخت شد کار برا سامسونگ تمام اون سال هایی که صرف تبلیغ نوت کرد بر باد رفت. :negative:
غیر فنای سامسونگ هیچ کی دیگه نمیگیره. 😥
خیلی ها که امروز الکی مجبوری تحسین میکنن سامسونگ و میگن مشتری مدار از این حرفا
اگه مشتری مدار بود وضعیت کیفیت نوت ۷ اینطور نبود
اما حق میدم به خودتون دل خوشی بدید
چه ربطی داره ؟؟ اشتباه پیش میاد خدا کنه نیست سامسونگ . انگار شما پیامبری تو عمرت خطا نکردی .مهم اینه بعد وجود مشکل بنحو احسن مشتری روخمایت که داره اینکارو میکنه و همین مشتری مداری خاری شده توچشم شماها
واقعا دم سامسونگ گرم حالا یه مشکلی پیش اومده بود هرچند نباید پیش بیاد که کار به حالا حالاها برسه نباید تکرار بشه اما خب این بار یه نقضی بود که مطمئنم دیگه تکرار نمیشه اما نشون داد که چقد به فکر مشتریاشه فقط پول پول نمیکنه مثل شرکتهای دیگه کم مونده گوشیو تیکه تیکه کنن بگن هر کدوم میخواین باید جدا جدا پول بدین بخرین.منتظریم که نوت۷ رو بخریم من خودم۴ تا میخوام واسه دوستان و خودم هرکی احساس میکنه حس بدی داره نخره بره چیز دیگه بخره خواهشی وجود نداره سامسونگ احتیاجی به اینطور مشتریا نداشته و نداره آااااااقا خااااانوم نخرین اگه حس بدی دارین برین برندای دیگه بخرین ما میخریم حالشو میبریم
سامسونگ میتونه با مقداری کاهش قیمت نوت ۷ به صحنه رقابت برگرده
به من گلکسی اس ۵ آکبند دادن
بازم سامسونگ عظمت خودشو به همه داره نشون میده این حرکت واقعا عالیه دمش گرم
خداییش سامسونگ داره تمام سعی اش رو میکنه که اشتباهش رو درست کنه ، همین خودش باعث امیدواریه
اینجا تو استرالیا اس ۷ و سری j داره به صورت قرضی به صاحبان نوت میده تا گوشی نوت جدیدش بیان
میشه بگین مشکل اس ۷ اج هم جدیه یانه ترس و لرز افتاده به جونم. :unsure:
خیر دوست عزیز
آنچنان مثل نوت ۷ جدی نیست
=))
اقای کمالی جوابت انصافا ترسناکه
انچنان!!!!! جدی نیست 🙂
یکم جدیه فقط
خدایی کسایی که میگن سامسونگ کبیر مبیر … فارتون چیه؟ :wacko: بمب داده دسته مردم وظیفشه تعویض کنه. مطمئن باشید اگه اینکار رو نمیکرد ضرر بدتری میخورد 😉