حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۶ ویژگی که دوست داشتیم در LG V20 وجود داشت

نوشته

7 سال قبل | 12 دیدگاه | مطالب ترنجی

LG V20 برای اثبات شایستگی‌هایش آماده‌شده، این گوشی که ادامه‌دهنده‌ی راه V10 بوده و با ویژگی‌هایی ازجمله: دوربین جلویی دوگانه، صفحه‌نمایش دوم همیشه روشن و تکنولوژی DAC که برای اولین بار در یک گوشی بکار گرفته‌شده تا صدایی گوش‌نواز را تولید کند، محصولی شجاعانه و نوآورانه محسوب می‌شود. متأسفانه V10 با همه‌ی ویژگی‌های خوبی که داشت اما به دلیل عملکرد ضعیف باتری و مشخصات فنی معمولی نتوانست تجربه‌ی کاربری مثبتی را در ذهن مخاطبان ثبت کند اما LG در مورد V20 تلاش کرده که خود را کاملاً آماده نبرد کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هرچند که این گوشی هم همچنان از زبان طراحی عجیب اما نوآورانه‌ی نسل قبلی خود بهره می‌برد ولی در درون این محصول ویژه از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدارگون ۸۲۰ استفاده‌شده که در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی پکیج قدرتمندی را تشکیل داده‌اند. به‌علاوه درزمینهٔ طراحی هم V20 پیشرفت محسوسی نسبت به نسل قبلی خود داشته و کاملاً چشم‌نوازتر است؛ درب پشتی این گوشی باز می‌شود و باتری آن به‌راحتی قابل تعویض است. بااین‌همه V20 همچنان جا برای بهتر شدن دارد و در ادامه ۶ موردی را به شما خواهیم گفت که اگر در این گوشی وجود داشت نتیجه‌ی بهتری حاصل می‌شد:

  1. باتری بزرگ‌تر

اگرچه LG وعده داده که عمر باتری این محصول با باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری آن بهبودیافته باشد اما به نظر ما با توجه به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری نسل قبلی این گوشی که خروجی قابل قبولی نداشت این نسل جدید می‌توانست پیشرفت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

1

  1. فلاش دوربین جلو

V20 که درزمینه‌ی دوربین جلو همان راه V10 را طی کرده و از دو دوربین جلو بهره می‌برد شاید بهتر بود که بجای تکرار تجربه‌ی گذشته این بار LG به سراغ فلاش دوربین جلو می‌رفت که هنوز در بین محصولات رقیب شایع نشده است و می‌توانست متفاوت‌تر باشد.

2

  1. اسپیکرهای استریو

DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) چهارگانه صدایی فوق‌العاده را از طریق هدفون این گوشی ارائه خواهد کرد اما اسپیکرها چطور؟ V20 در این زمینه فقط از یک اسپیکر مونو بهره می‌برد و بهتر بود این گوشی با ادعایی که در زمینه‌ی ارائه صدا دارد از اسپیکرهای استریو در پنل جلویی خود استفاده می‌کرد.

3

  1. ضد آب بودن

LG V20 دستگاهی براق و زیبا است که کمی هم ظاهر خشن در آن ترکیب‌شده تا جذاب‌تر باشد؛ اما ما اکنون گوشی‌های با ظاهر جذاب با استاندارد IP68 و IP67 (ضد آب و گردوغبار) عرضه‌شده ولی متأسفانه باوجود ظاهر متفاوت و خشن‌تر V20 توقع داشتیم این مورد نیز در آن گنجانده‌شده باشد تا بتوان با خیال راحت‌تر از این محصول در هر شرایطی استفاده کرد.

4

  1. طراحی ماژولار

باید اعتراف کنیم باوجوداینکه ما با استفاده از امکانات ماژولار LG G5 شگفت‌زده نشدیم اما ذات تکنولوژی دوست ما همچنان علاقه داشت که این امکان را به‌صورت بهبودیافته در V20 وجود داشته باشد ولی متأسفانه از طراحی ماژولار در این گوشی استفاده‌نشده است.

5

  1. قلم استایلوس مخصوص

 LG نیازی نیست از سامسونگ تقلید کند اما به نظر ما V20 می‌توانست رقیبی برای خانواده نوت سامسونگ باشد و اگر LG هم از یک‌قلم مخصوص برای گوشی خود استفاده می‌کرد باعث جلب نظر کاربران سری نوت می‌شد. این شرکت قبلاً قلم مخصوص خود را در چند محصول میان رده خود مثل G3 Stylus عرضه کرده، پس چرا از این ویژگی در پرچم‌دارش استفاده نکند؟

6[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/6-things-that-could-have-made-the-LG-V20-better_id85029″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWANA

باتری بزرگتر مهمترین ویژگی بود که دوست داشتم تو v20 باشه. اونم حداقل ۴۰۰۰. بازهم الجی توجهی به این مورد نداشته. و تو بررسی سایتها هم خواهیم دید که باتریش متوسط یا ضعیفه. بقیه ویژگی‌ها نباشن هم، میشه راضی بود.

Emad

دوربینش هم برجسته نبود خوب میشد ولی در کل گوشیه خیلی خوبی به نظر میاد

Google nexus

من توقع داشتم باتری ۴۰۰۰ داشته باشه با اسنپ ۸۲۱ و مقاوم در برابر اب باشه اسپیکر استریو برا من زیاد مهم نیست ولی این ۳ ویزگی مهم تر بود بود

قلمم زیاد رو این گوشی نمیتونه خودشو نشون بده نمیتونه رقیب سری نوت که سالهاست تو فبلتا پیشرو هست باشه استفاده از قلم فقط باید رو سری نوت سامسونگ تجربه بشه B-) B-) B-)

Emad

قلم الجی یا بقیه شرکت ها مگه خار داره که فقط باید از نوت استفاده کرد

Google nexus

نخیر قلم هیچ شرکتی و الجی نمیتونه کارایی که با قلم گلگسی نوت میکنیم رو انجام بده :bye: :bye: :bye:

Google nexus

Morteza.in

شما از قلمش به عوان گوش پاکن استفاده نکن قلمش هیچی نمیشه !

Morteza.in

ببخشید یه سوال
نوت ۷ وقتی منفجر میشه قلمش که آسیب نمیبینه؟میبینه؟

Make it possible

طراحی زیباتر
تفاوت بیشتر نسبت به قبل
نواوری جدیدتر
قیمت کمتر
اینارو یادت رفت نویس.نده عزیز!

riofarina

طراحی بهتر نمای عقب مخصوصا با توجه به زیبایی طراحی جلو خیلی به چشم میاد.
باتری که متاسفانه متوسط خواهد بود
صفحه نمایش بهتر یا حتی AMOLED
عکاسی که مطمئن هستم نهایت در همون حد اندازه G5 باشه یعنی خارج از ۵ تای اول قرار میگیره
رنگ بندی بهتر آخه این چه صورتی هست خیلی بده
خشبختانه انگار همچنان مادون قرمز برای کنترل داره :good:

شاهرخ حسینی

ای وای بازم باید شاهد ضعف درقسمت باتری ازال جی باشیم یعنییییییییی؟؟؟؟؟ :wacko: چی بگم،حالا بگذریم ازالان نباید قضاوت کرد بذاربیاد ببینیم جی اس ام آرنا چی میگه از جلو زیباست زیبا هم نباشه بدنیست ولی ازپشت مجموعه بزرگ دوربین که بیرون زده زیبایی گوشی رو تحت تأثیرقرارداده اسپیکرم درسته استریو نیست ولی ممکنه صداش بهترشده باشه ولی خب مونوکجا واستریوکجا ولی خب عوضش هدفون عالی.

Sajed fhi

سلام سوال واجب دارم به نظرتون الجی v10 ارزون خواهد شد ؟ چه مقدار ؟ تا کدوم ماه ؟ شاید بخوام اونو بخرم نمیدونم که صبر کنم v10 بخرم یا الان g4 بخرم یه مشاوره تخصصی لازم دارم دوستان بودجه ام هم ۱۲۰۰ هست

I love samsung

بله اون پیچش خلاقانه خطوط انتن رو نداره
و دوربینش هم بیرون زده نیست
جک ۳.۵ هم حذف نشده
پس کلاس نداره!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش