حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل موزیک هم اکنون ۱۷ میلیون کاربر با پرداخت ماهانه اشتراک دارد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

سال گذشته اپل رسما از سرویس جدیدی پرده برداشت که اپل موزیک نام دارد. این سرویس با نوآوری‌های جدید خود توانست تا نسل جدیدی را در بخش استریمینگ موزیک ایجاد کند. این سرویس بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد که تعداد ۱۷ میلیون از این مشتریان دارای اشتراک ماهانه هستند.

با ترنجی همراه باشید…

روز به روز علاقه‌ی مردم نسبت به موسیقی بیشتر می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند علاقه‌ی روز افزون جامعه جهانی نسبت به موسیقی را کتمان کند. اپل برای آن که بتواند بهتر نیاز جامعه را پوشش دهد سرویس اپل موزیک را به بازار عرضه کرده است.

به گفته اپل این سرویس هم اکنون بیش از ۱۷ میلیون کاربر فعال دارد که ماهانه آبونمان مربوط به حق اشتراک اپل موزیک را پرداخت می‌کنند. این آمار می‌تواند سر آغاز یک فصل جدید برای اپل موزیک باشد اما با آمار ۳۰ میلیونی اسپاتیفای فاصله زیادی دارد.

تیم کوک می‌گوید که تعداد زیادی محتوای اختصاصی در اپل موزیک عرضه شده است که نظیر آن در هیچ سرویس دیگری موجود نیست. تیم کوک می‌گوید که در آینده این سرویس بیش از زمان حاضر رشد خواهد کرد.

[su_button url=”https://www.engadget.com/2016/09/07/apple-music-17-million-paid-users/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com