حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فبلت ۶ اینچی میزو M3 Max رسماً معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

دیشب خبری در مورد برخی جزئیات فاش شده از M3 Max فبلت جدید شرکت میزو گفتیم اما امروز این محصول همان‌طور که وعده داده بودیم به‌طور رسمی معرفی شد. مهم‌ترین ویژگی این محصول صفحه‌نمایش ۶ اینچی آن است که تقریباً می‌توان گفت بدون حاشیه است؛ و همان‌طور که حدس می‌زدیم باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی‌آمپری که در نیم ساعت تا ۴۵ درصد شارژ می‌شود، انرژی موردنیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

6

بدنه‌ی فلزی این محصول در چهار رنگی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید تولید خواهد شد و در زیر این پوشش فلزی مشخصاتی در حد یک محصول میان رده استاندارد نهفته است؛ پردازنده‌ی ده هسته‌ای مدیاتک Helio P10 با ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و درگاه کارت حافظه‌ی microSD بخشی از این مشخصات هستند. دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی این محصول با حس‌گر IMX258 شرکت سونی و فلش دوگانه‌ی LED ساخته‌شده و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است.

در زیر صفحه‌نمایش این فبلت کلید فیزیکی Home قرارگرفته که سنسور اثرانگشت هم در آن ادغام‌شده است. درگاه ارتباطی این گوشی از نوع USB-C بوده و برخلاف تلاش شرکت‌هایی مانند اپل و موتورولا برای حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در محصولات جدید خود، M3 Max همچنان این جک هدفون را حفظ کرده است.

23

همین امروز خبر رونمایی از رابط کاربری جدید Flyme 6 بر پایه‌ی اندروید مارشملو را در هفته آینده به شما دادیم و حالا می‌دانیم که M3 Max هم از این نسخه جدید این رابط بهره خواهد برد البته در شرایطی که همه‌جا صحبت از نسخه ۷ اندروید نوقا است به نظر منطقی نمی‌رسید که میزو بخواهد از نسخه فعلی Flyme که بر پایه اندروید ۵٫۱ لالی پاپ تولید شده و دو سال از عمر آن می‌گذرد، در این محصول استفاده کند. میزو M3 Max در چین و با قیمت ۲۵۵ دلار به فروش خواهد رسید.

4

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Meizu-officially-debuts-the-6-inch-M3-Max-phablet_id84984″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش