حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نسخه‌ی بتا اپلیکیشن S Note را در پلی استور قرار داد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

در اواسط ماه می سامسونگ اپلیکیشن S Note خود را با قراردادان روی پلی استور در اختیار جمع بزرگ‌تری از جامعه‌ی اندرویدی ها قرار داد. افرادی که از دستگاه‌های سازگار استفاده می‌کردند از آن زمان امکان دانلود و امتحان این اپ سامسونگ برای آنان فراهم شد؛ این امکان پیش‌تر فقط برای محصولات خود سامسونگ مهیا بود؛ مانند بسیار از امکانات کاربردی محبوب این شرکت S Note هم دائماً در حال بهبود و تغییر است و اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که امتحان کردن ویژگی‌های جدید را پیش از ارائه‌ی عمومی می‌پسندید می‌توانید به کاربران S Note بتا بپیوندید.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

افراد علاقه‌مند می‌توانند از طریق این لینک وارد صفحه ثبت‌نام شوند و تنها با یک کلیک، همان‌طور که در اسکرین شات زیر می‌بینید، ثبت‌نام کنید و طبیعتاً این نسخه‌های بتا همان‌طور که در صفحه ثبت‌نام هم هشدار داده‌شده با باگ‌ها و مشکلاتی نیز همراه خواهند بود.

snote

پس از دسترسی عمومی به S Note این نسخه بتا هم برای عموم محیا شده و فعلاً در تغییرات نسخه‌ی بتا این اپلیکیشن: ظاهر جدید پوشه‌های تازه، سطل زباله و بهبودهای نرم‌افزاری برای تست کنندگان در نظر گرفته‌شده است. اگر شما هم به این جمع پیوستید و این نسخه‌ی بتا را امتحان کردید نظر خود را در مورد این نسخه با ما به اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-introduces-S-Note-beta-to-the-Play-Store_id84959″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هیولای فیلم برداری و عکس برداری

ای داد بیداد.
دولت امریکا از دارندگان گوشی های سامسونگ خواسته وارد هواپیما و مکان هایی مثل اسانسور و مترو و مکان های پر ازدحام نشن.
اگر کسی هم گوش نده و گوشیش باعث دردسر بشه باهاش برخورد جدی صورت می گیره.
همچنین دارندگان گوشیهای سامسونگ اجازه شارژ کردن گوشیهای خودشون رو در مکان هایی که به این منظور در فرودگاه ها تعبیه شده رو ندارن.

سامسونگ تازه داشت اوج میگرفت و بی رقیب میشد.ولی بدجور خراب کرد 😥 😥 😥
تازه اگه این مشکلات باتری حل بشه خیلی طول میکشه تا از ذهن مردم پاک بشه.
آخه چرا سامی جون. 😥 😥 😥 😥 😥
البته خودم به عنوان یک طرفدار سامی باز هم محصولاتشو میخرم چون تو چند میلیون دستگاه چند تاش اینجوری هستن تازه فقط نوت هفت اینجوری بود اون هم تولیدات اولیه بودن و نوت ۷ های بعدی قطعا این مشکلو ندارن.ولی انقدر خبرش همه جا پیچیده که مردم نسبت بهش بدبین شدن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش