حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: زد‌تی‌ای آکسون ۷ مینی به‌طور رسمی معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت زدتی‌ای، به‌تازگی از گوشی جدید خود با نام زدتی‌ای آکسون ۷ مینی (ZTE Axon 7 Mini) در رویداد IFA 2016 در شهر برلین آلمان رونمایی کرد. این گوشی، چند روز پیش با وجود معرفی نشدن به‌طور رسمی، در اروپا عرضه شد. زد‌تی‌ای می‌گوید که آکسون ۷ مینی، به بالاترین تجربه‌ی کیفیت صوتی در گوشی‌های هوشمند تا به امروز مجهز شده است. این گوشی، دارای پردازنده‌ی اختصاصی صوتی از شرکت Asahi Kasei Microdevices یا AKM نیز است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

تراشه‌ی صوتی که در آکسون ۷ مینی قرار دارد، به کنترل اسپیکرهای دوگانه جلوی استریو که دارای صدای Dolby Atmos هستند، کمک می‌کند. این بلندگوها می‌توانند صدای فراگیر ۷.۱ کاناله را ارائه دهند؛ این بدان معناست که آکسون ۷ مینی زدتی‌ای، می‌تواند در فضای باز، صدای بسیار خوبی را پخش کند. علاوه بر بلندگوها، زدتی‌ای آکسون ۷ مینی به صفحه‌نمایش امولد ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است.

ZTE-Axon-7-mini

چیپست آن، اسنپدراگون ۶۱۷ است که در آن، سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۴۰۵ قرار دارد. از دیگر مشخصات این گوشی، می‌توان به سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با اسلات سیم هیبریدی اشاره کرد؛ با استفاده از این اسلات، می‌توان از کارت‌های microSD تا ۱۲۸ گیگابایت برای افزایش حافظه دستگاه استفاده کرد.

ZTE-Axon-7-mini-audio

دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی آکسون ۷ مینی، دیافراگم f/1.9 را ارائه می‌دهد و می‌تواند با وجود PDAF، به‌سرعت فوکوس کند. دوربین جلوی آن که برای تبت تصاویر سلفی و گفت‌وگوهای ویدیویی استفاده می‌شود، ۸ مگاپیکسلی است.

ZTE-Axon-7-mini

همچنین از یک باتری ۲۷۰۵ میلی‌‌آمپری در گوشی جدید شرکت زدتی‌ای استفاده شده که به لطف فناوری شارژ سریع کوالکام، ۵۰ درصد از باتری تنها در ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود. در پایین دوربین عقب، یک اسکنر اثرانگشت برای باز کردن گوشی وجود دارد. زدتی‌ای آکسون ۷ مینی با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰، در رنگ‌های طلای آهنی و خاکستری پلاتینی در دسترس خواهد بود.

زدتی‌ای آکسون ۷ مینی در کشورهای ایالات متحده، روسیه، آلمان، اسپانیا، لهستان، ژاپن، استرالیا، هند و عربستان سعودی عرضه خواهد شد. این دستگاه با قیمت ۳۳۳ دلاری در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی زدتی‌ای آکسون ۷ مینی چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-ZTE-Axon-7-mini-gets-its-official-introduction-at-IFA-high-quality-audio-pretty-looks_id84811″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی