حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته بندی آیفون ۷ پلاس، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را تایید می‌کند

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

همانطور که اطلاع دارید، شایعات زیادی به ارتقای حافظه اصلی آیفون ۷ و ۷ پلاس اشاره داشته اند؛ یعنی که اپل تصمیم دارد که حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی را از چرخه خود به طور کلی حذف کند. این موضوع برای کاربرانی که به دنبال مدل پایه آیفون با قیمت همیشگی هستند خبر خوبی است، اما فکر نمی‌کنیم که کاربران حافظه‌های ۶۴ گیگابایتی چندان خوشحال باشند. با حذف این دو حافظه، اپل تصمیم گرفته است که بالاترین میزان حافظه را به ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهد. حال تصویری منتشر شده که این موضوع را تایید می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

به کمک دوستان لو دهنده، امروز تصویری از یک بخش بسته بندی آیفون ۷ پلاس منتشر شده که به وضوح، به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره دارد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این یک تصویر پرینت شده است یا واقعا مربوط به بسته‌ بندی‌های اپل می‌شود؛ اما درهر صورت احتمال استفاده از این میزان حافظه داخلی می‌تواند صحت داشته باشد. در این بخش از بسته بندی آیفون ۷ پلاس به عدم استفاده از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و استفاده از هدفون‌های با پورت لایتنینگ اشاره داشته است.

خوشبختانه اپل یک آداپتور تبدیل لایتنینگ به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را در این بسته بندی قرار داده است و اگر شما صاحب یک هدفون گران قیمت و با کیفیت و مجهز به جک ۳٫۵ میلی متری هستید، می‌توانید نفسی راحت بکشید! انتظار می‌رفت که اپل از ایربادهای بی‌سیم در این محصول استفاده کند اما مطمئنا این موضوع به قیمت‌گذاری محصولات اپل لطمه وارد می‌کرد. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با طراحی‌های بروزشده، دوربین‌ها و باتری‌های قوی‌تر، پردازنده‌های جدید و شاید بدنه ضد آب در تاریخ ۱۷ شهریور معرفی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/iphone-7-plus-256gb-packaging/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]UberGizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Only.Toranji

امسال آیفون چیز خاصی فک نکنم داشته باشه ولی به قول یکی از بچه ها آیفون همیشه مشتری های خودشو داشته…
ولی در کل برای من با توجه به نوع استفاده و کاربردم از گوشی محاله بتونم با IOS کنار بیام با اون محدودیت هاش(ایفون ۶ داشتم انگار دست و پام بند بوده) و آندروید واقعا دست آدم رو باز میذاره برای انجام هرکاری!

shantia

فیلمی که دیروز از فاکسکان به دستمون رسید
یه آنباکسینگ چند ثانیه
ترنجی با ذکر منبع لطفا پوشش بده

http://opload.ir/downloadf-042b36efe0783-mp4.html

shantia
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs