حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویجت جستجوگر گوگل به زودی شاهد برخی تغییرات ظاهری خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

درست است که این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد که برخی تغییرات ظاهری را در ویجت جستجوگر خود اعمال کند. اگر به صورت دقیق‌تر بگوییم، منظور همان پنجره‌ای است که تاریخچه جستجوهای شما را نشان می‌دهد. اگر شما هم از این نوار جستجوگر استفاده کرده باشید احتمالا متوجه شده‌اید که هنگام جستجو، تاریخچه شما نیز در همانجا ظاهر می‌شود. حال به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد برخی تغییرات جزئی را در این زمینه اعمال کند. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

این شاید تغییر زیادی نباشد اما براساس گفته‌های کاربران، تاریخچه‌ آن‌ها به صورت نوشته‌هایی در بلوک‌های کنار هم نمایان شده است. این موضوع در زمینه دسترسی سریعتر به تاریخچه شما کمک فراوانی دارد و البته طراحی کلی گوگل را به شکل مینیمال‌تری تبدیل می‌‌کند. شاید گوگل این اقدام را برای مرتب‌کردن این بخش از نرم‌افزار خود کرده است که اقدامی مثبت به شمار می‌رود. اما چگونه می‌توان متوجه این تغییرات شد؟ برای این کار باید تاریخچه خود را ببینید و جهت مشاهده تاریخچه خود  در این نوار جستجوی گوگل، ابتدا یک مورد را در این نوار تایپ کنید و سپس تمامی مواردی که تایپ کرده‌اید را حذف کنید و دقیقا آنجاست که تاریخچه جستجوی شما ظاهر خواهد شد. در نسخه‌های عادی این جستجوگر، نتایج به‌صورت نوار‌های یکسان و یکدست ظاهر می‌شود اما ایجاد این تغییرات کوچک می‌تواند در تجربه کاربری تاثیر داشته باشد. گوگل هنوز به صورت رسمی این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است، اما شاید با بروزرسانی بعدی برنامه گوگل، شاهد این تغییرات در این بخش از برنامه باشیم.

Google-Search-widget-history-

نظر شما چیست؟ شما درباره این تغییرات جزئی چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/googles-search-widget-may-be-getting-visual-tweaks-soon.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]AndroidHeadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs