حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از کیس‌های اسپیگن برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

اصولا سازندگان کیس‌های تلفن‌های هوشمند چندان علاقه ای به مخفی نگه داشتن ظاهر تلفن‌های هوشمند جدید معرفی نشده ندارند! شب گذشته بود که اپل، دعوت‌ نامه‌های معرفی آیفون ۷ را منتشر کرد که برای شما عزیزان، آن دعوت نامه را رمزگشایی کردیم. تا رونمایی از آیفون‌های جدید مدت زیادی باقی نمانده است و حالا در همین میان، تصاویر کیس‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس منتشر شده که طراحی این دو را برای بار چندم (!) نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

این تصاویر منتشر شده شاید دیگر برای کسی تازگی نداشته باشد، چراکه پیش از این، تصاویر زیادی از طراحی آیفون‌های جدید منتشر شده بود؛ اما بازهم در این تصاویر می‌توان نکات مهمی را برداشت کرد. اولین چیزی که در این تصویر مربوط به آیفون ۷ متوجه می‌شویم، حذف جک ۳٫۵ میلی متری هدفون و جایگزین شدن با یک نوار از بلندگو یا میکروفون هستیم. شکل و شمایل کلی دستگاه تغییر چندانی نداشته است؛ یک تلفن هوشمند با انحنایی در لبه‌های پشتی و بدنه‌ای ساده و زیبا. البته کاهش خطوط آنتن خود مورد نسبتا خوبی است که در نسل گذشته مورد پسند برخی واقع نشد. همانطور که می‌بینید، دوربین آیفون ۷ نسبت به قبل بزرگتر شده است که احتمالا خبر از مجهز شدن این محصول به دوربینی با لنز وسیع‌تر و البته لرزشگیر اپتیکال را می‌دهد.

Apple-iPhone-7

حال به سراغ تصاویر آیفون ۷ پلاس می‌رویم. مشخصا زبان طراحی دستگاه نسبت به قبل تغییر بزرگی نداشته است و همانند آیفون ۷، تنها شاهد بهبود‌هایی در زمینه طراحی هستیم. احتمالا برای طراحی جدید آیفون، باید تا سال آینده صبر کنیم. بسیار خب، اولین و بزرگ‌ترین چیزی که در این تصاویر به چشم می‌آید، دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس است که احتمالا اپل برای آن برنامه‌های ویژه‌ای دارد. خطوط آنتن نیز از این محصول هم حذف شده و طراحی یکدست‌تری را به خود گرفته است.

Spigen-shows-of-renders-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus Spigen-shows-of-renders-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus (1) Apple-iPhone-7-Plus Spigen-shows-of-renders-of-the-Apple-iPhone-7-and-Apple-iPhone-7-Plus (2)

البته دو مورد در این تصاویر کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ مورد اول مربوط به عدم استفاده از پین‌های سه گانه Smart Connector در این محصول است و مورد بعدی، مربوط به رنگ دستگاه است. اگر دقت کنید، پشت بدنه آیفون مشکی رنگ، از همان رنگ خاکستری فضایی استفاده می‌کند که برخلاف شایعات قبلی می‌باشد. البته باید اذعان داشت که رندرها و تصاویر سازندگان قاب برای تلفن‌های هوشمند معمولا چندان دقیق نیست و شاید از برخی المان‌های مدل سال گذشته در این تصاویر استفاده شود. درکل بهتر است که تا تاریخ رونمایی از این دو صبر کنیم. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در تاریخ ۱۷ شهریور سال جاری رونمایی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Spigen-shows-off-Apple-iPhone-7-iPhone-7-Plus-renders-with-its-new-cases_id84664″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alifarr

دوربینش عالی میشه روی نسخه پلاس احتمالا گشودگی ۱٫۹ لرزشگیر هم جای خود :heart:

امیدوارم فیلم برداری ۴k هم ۶۰ فریم بکنه یعنی نامبر وان میشه :heart: :heart:

تو خبرا دیشب هم امد باطریش بازم ظرفیتش بالاتر میره عالی عالی میشه

همین الانش هم نسخه پلاس باطریش خوبه حالا ظرفیتش هم اضافه بشه دیگه چه شود

برای منی که ایفون باز هستم

مهم دوربین و باطری هست خوشبختانه اسفون همین دو تا را هم ارتقاع میده بقیه چیز ها حالا جای خود …

tonypb

تلفظ صحیح spigen اسپیگن هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs