حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ایکس‌آر (ایکس‌زد) و ایکس کامپکت احتمالا در ۳ مهر عرضه خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌تازگی لودهنده‌ی Ricciolo1@ در توییتر گفته است که سونی، گوشی‌های جدید خود یعنی اکسپریا ایکس‌آر (یا ایکس‌زد) و اکسپریا ایکس کامپکت را در ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) عرضه خواهد کرد. این لودهنده اشاره می‌کند که سونی در آن روز، استایل کاورهای جدیدی را نیز عرضه می‌کند و می‌گوید که «آنها تنها نیستند». این بدان معناست که گوشی‌های جدید سونی در همان روز عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) در کنفرانسی که سونی در رویداد IFA برگزار می‌کند، معرفی شوند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

وب‌سایت سونی، وجود اکسپریا ایکس‌آر (با نام اکسپریا ایکس‌زد نیز شناخته می‌شود) و اکسپریا ایکس کامپکت را تایید می‌کند. اکسپریا ایکس کامپکت همانند گوشی‌های قبلی سری کامکپت، مشخصات یک پرچم‌دار را در کنار بدنه‌ی کوچک‌تر خواهد داشت. انتظار می‌رود که این گوشی، به صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی (رزولوشن آن معلوم نیست) مجهز شود. پردازنده‌ی آن، اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود که دارای سی‌پی‌یو چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۵۳۰ است. گفته می‌شود که دوربین عقب این گوشی، ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن برای ثبت تصاویر سلفی و گفت‌وگوهای ویدیویی، ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر اکسپریا ایکس کامپکت، می‌توان به باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری و درگاه USB Type-C اشاره کرد.

انتظار می‌رود که سونی اکسپریا ایکس‌زد با صفحه‌نمایش ‍۵.۲ اینچی با شیشه‌ی منحنی ۲٫۵D و درگاه USB Type-C عرضه شود. این دستگاه، همانند نسخه‌ی کامپکت به اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو مجهز خواهد شد. اکسپریا ایکس کامپکت، در واقع مبتنی بر اکسپریا ایکس‌زد است و مبتنی بر اکسپریا ایکس نیست.

وب‌سایت سونی همچنین می‌گوید که گوشی‌های جدید، «عکس‌های بدون تار» را ارائه خواهند کرد. این بدان معناست که سونی احتمالا از OIS در دوربین‌های عقب خود استفاده خواهد کرد. باید تا آخر هفته صبر کنیم و ببینیم که سونی در کنفرانسی که در رویداد IFA برگزار خواهد کرد، از چه دستگاه‌هایی رونمایی می‌کند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-XR-XZ-and-Xperia-X-Compact-to-be-launched-on-September-24th_id84566″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Just Sony ??

سونی یه ایرادی که داره عرضه دیره
اگه اینو برطرف کنه حرفی واسه گفتن نمیزاره

Mostafa

وای چه زود خدا کنه سری وارد بازار ایران بشه میخوام بخرم :yahoo:

Ramin 8890 gamer

تا این معرفی شه بعدشم عرضه شه بعدشم وایسیم قیمتش از حالت نجومی در بیاد و معقول بشه، نوبت پرچمدار جدید سونی میرسه :wacko:

Mostafa

ترول

فری

# دلواپس !!!

A better life

این نشون میده سونی موبایل با جدیت هر چه تمام وارد میشه
و قطعا این سیاست جدید جواب میده

اینم اضافه کنم که چند سال میگن بعضی از فن ها عزیز میگن
سونی تا یه سال زنده است…

Just Sony ??

ترنجی پوشش بده

۴K را فراموش کنید؛ بازی هایِ المپیک ۲۰۲۰ را به لطف سونی با کیفیت خارق العاده ۸K تماشا کنید !

http://xperian.ir/4k-%d8%b1%d8%a7-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b4-%da%a9%d9%86%db%8c%d8%af%d8%9b-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%90-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%be%db%8c%da%a9-2020-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی