حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل رده‌بالای آیفون ۷ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت اپل، به‌زودی از آی‌فون‌های ۲۰۱۶ خود رونمایی می‌کند و با نزدیک‌شدن به زمان معرفی رسمی پرچم‌داران شرکت اپل، شایعات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. به‌تازگی، فاش شده است که مدل رده‌بالای آی‌فون ۷ با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به صورت رسمی، معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

تصویر تازه فاش‌شده در فضای مجازی که ادعا می‌شود به آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل اشاره دارد؛ نشان می‌دهد که مدل پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و مدل دیگر این گوشی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار می‌گیرد. مدل رده‌بالا نیز از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که تراشه حافظه فلش توسط توشیبا توسعه یافته است.

از آن‌جایی که شرکت اپل، تمایل چندانی به تخصیص دادن اسلات لازم برای پشتیبانی از کارت‌حافظه جانبی در گوشی‌های هوشمند آی‌فون نشان نمی‌دهد؛ افزایش حداکثر فضای آی‌فون ۲۰۱۶، یک تغییر مثبت برای محصولات شرکت اپل به شمار خواهد رفت.

ssh

 پیش‌تر نیز در نیمه تابستان، رسانه تایوانی دیجی‌تایمز به نقل از منابع آگاه،، مدعی شد که آی‌فون ۷، احتمالاً با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود. علاوه‌براین، شایعات دیگری منتشر شد و براساس آن‌ها، با توجه به این موضوع که دیگر مدل ۱۶ گیگابایتی آی‌فون‌های اپل برای ذخیره محتوای امروزی که در مقایسه با گذشته، حجم بیش‌تری نیاز دارد، مناسب نیست؛ شرکت اپل، تصمیم گرفته تا مدل پایه‌ آی‌فون‌های ۲۰۱۶ خود را با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه نماید. بنابراین، شایعه تازه فاش‌شده از شایعات پیشین، چندان متمایز نیست و بیشتر به‌عنوان یک تایید بر شایعات گذشته، به حساب می‌آید.

در همین رابطه، در ترنجی خواندید که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۷ با قیمتی بیش‌تر از ۳۰۰ دلار در مقایسه با نسخه پایه، ارایه می‌شود. انتظار می‌رود مدل پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ دلار عرضه شود و نسخه پایه مدل “پلاس” آی‌فون‌های جدید شرکت اپل که برخی از شایعات، آن‌را به‌ عنوان مدل “پرو” آی‌فون ۲۰۱۶ معرفی کرده‌اند؛ با قیمتی نزدیک به ۹۰۰ دلار معرفی شود.

جدا از بحث مربوط به حافظه‌داخلی که برای ذخیره‌سازی محتوا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، اطلاعات منتشرشده دیگر، نشان می‌دهد که آی‌فون‌های جدید شرکت اپل با تراشه A10 و دکمه Home خازنی لمسی با پشتیبانی از فناوری “لمس سه‌بعدی (Force Touch)” به بازار عرضه خواهد شد.

هم‌چنین، آی‌فون‎های جدید شرکت اپل در بخش نرم‌افزاری مربوط به عکس‌برداری، دچار تغییراتی شده‌اند؛ جزئیات منتشرشده، نشان می‌دهد که آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل از یک الگوریتم نرم‌افزاری خاص برای زوم اپتیکال استفاده می‌کند که عملکرد آی‌فون ۷ را در بخش عکس‌برداری در مقایسه با مدل‌های قبلی به‌طور قابل‌توجهی، بهبود داده است. علاوه‌براین، مدل “پلاس” آی‌فون‌های جدید شرکت اپل از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Spreadsheet-reportedly-reveals-that-the-Apple-iPhone-7-will-be-available-with-256GB-of-flash-memory_id84493″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Gooooogle

منتظران ایفون ۵ ۶ میلون پول اماده کنید B-) B-) B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی